اعتماد سازی مجدد بین مردم و مدیریت شهری با ارائه خدمات مستمر  به شهروندان

اعتماد سازی مجدد بین مردم و مدیریت شهری با ارائه خدمات مستمر به شهروندان

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، جلسه شورای مشورتی شورای اسلامی شهر و شهرداری ساری عصر شنبه دوم اسفندماه با حضور حسین زادگان استاندار مازندران، بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، رضایی فرماندار شهرستان ساری، مرادی سرپرست شهرداری ساری، محمدی تاکامی مدیرکل دفترامور شهری و شوراهای اسلامی استانداری، زرودی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند استان و دیگر مدیران در استانداری مازندران برگزار شد.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران در این جلسه با عنوان اینکه نهادسازی و ریل گذاری در حوزه مدیریت شهری از جمله اولویت های شهرداری ساری می باشد گفت: :ارائه خدمات بصورت مستمر به شهروندان موجب اعتمادسازی مجدد بین مردم و شهرداری می شود.

وی اظهار کرد: با تعریف پروژه های کوچک و گسترش دامنه فعالیت های عمرانی و خدماتی می بایست افزایش درآمد پایدار با برنامه ریزی و مطالعات راهبردی در دستور کار شهردار و مدیران شهرداری ساری قرار گیرد .

وی افزود: اتمام پروژه های نیمه تمام همچون نیروگاه زباله سوز، پل تا پل،  چهار راه ابن شهر آشوب و فاز دوم ملل از اولویت های اصلی شهرداری ساری است که باید روند اجرایی این پروژه ها تسریع گردد .

حسین زادگان یادآور شد: احصاء ظرفیت های سازمان مدیریت پسماند،  سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراوری محصولات کشاورزی موجب افزایش درآمد پایدار شهری می گردد که باید زمره برنامه های جدی شهرداری ساری قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در استان با عنوان اینکه انتخاب ساری بعنوان پایتخت  گردشگری در سال ۲۰۲۲ یک فرصت قابل توجه و مهم می باشد خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی این مهم را مورد توجه جدی قرار دهند و ساری پایتخت گردشگری ۲۰۲۲ می بایست بعنوان  اولویت اصلی مدنظر باشد و فضاسازی و زیباسازی و سربرگ های اداری در  ساری  می بایست پیوست گردشگری با  محوریت ساری پایتخت گردشگری در سال ۲۰۲۲ دارا باشد.

نیروگاه زباله سوز ساری مشکل اعتباری ندارد/حل مشکلات معیشتی و رفاهی پرسنل شهرداری اولویت اصلی است

در ادامه، حمیدرضا مرادی سرپرست شهرداری ساری نیز در این جلسه با اشاره به اینکه حل مشکلات معیشتی و رفاهی پرسنل شهرداری اولویت اصلی مدیریت شهری می باشد خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با تامین اعتبارات لازم پروژه های نیمه تمام همچون زباله سوز ساری پل تا پل چهار راه ابن شهر آشوب و همچنین پروژه های دیگر و قابل اهمیتی همچون پارک جنگلی سکوتپه را بهره برداری و به سرانجام برسانیم البته در کنار همه اینها بحث زباله سوز را مجدانه پیگیر هستیم و خداروشکر با وجود حمایت استاندار محترم مشکلات اعتباری نداریم فقط باید برخی موانع را برطرف کنیم تا کار سرعت بگیرد.

وی افزود: طی روزهای آتی شاهد برگزاری نمایشگاه ظرفیت های گردشگری در سطح ملی با مشارکت شهرداری ساری در تهران خواهیم بود که با توجه به  مقوله  "ساری پایتخت گردشگری در سال ۲۰۲۲" می تواند فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت های گردشگری ساری قلمداد گردد.

مرادی اظهار کرد: دبیرخانه ساری پایتخت گردشگری راه اندازی و بزودی فعالیت ها و اقدامات مهمی در ارتباط با این رویداد بین المللی عملیاتی خواهد شد.

سرپرست شهرداری ساری بیان کرد: برای توسعه و استانداردسازی بافت شهری، مناسب سازی معابر شهری یکی از مولفه های مهم و موثر در تحقق این امر می باشد که همکارانمان در شهرداری ساری بصورت شبانه روزی مشغول فعالیت های عمرانی می باشند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات