نخاله‌های ساختمانی اطراف تبریز پاکسازی می‌شود

نخاله‌های ساختمانی اطراف تبریز پاکسازی می‌شود

به گزارش شهریار، علیرضا اصغری  افزود: با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال جدید و لزوم پاکسازی و زیباسازی شهر در استقبال از عید نوروز، این طرح در جاده‌ها و مسیل‌های پیرامون تبریز اجرا می شود.

وی اظهار کرد: با وجود نظارت مکرر از سوی تیم‌های بازرسی مناطق مختلف شهرداری و سازمان مدیریت پسماند،  همواره رهاسازی و تخلیه نخاله‌های ساختمانی در جاده‌های اطراف کلانشهر تبریز و محلات حاشیه‌ای انجام می شود که این موضوع موجب ایجاد ناهنجاری‌های بصری در این مناطق شده و منظر شهری را مختل می کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: این طرح از پایان هفته دوم اسفند با استفاده از ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند و مناطق دهگانه شهرداری تبریز اجرایی می شود.

اصغری ادامه داد: روزانه بیش از سه هزار و ۵٠٠ تن نخاله ساختمانی در این کلانشهر تولید می شود که بخش عمده‌ای از آن در ۲ نخاله‌گاه مجاز در جاده باباباغی و مایان تخلیه می شود.

وی خاطرنشان کرد : با عنایت به گسترش کلانشهر تبریز از ضلع شرقی آن و افزایش ساخت و ساز در این مناطق، نخاله‌گاه‌های مجاز در این محدوده ایجاد خواهد شد که در صورت آغاز به کار آنها، زوائد بصری و تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در حاشیه شهر کمتر خواهد شد.

کلانشهر ۱.۹ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات