آمادگی برای برگزاری کلاس های آموزش ایمنی در کشور افغانستان

آمادگی برای برگزاری کلاس های آموزش ایمنی در کشور افغانستان

آمادگی برای برگزاری کلاس های آموزش ایمنی در کشور افغانستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، امیر عزیزی در دیدار معاون دانشگاه جامی هرات برای قدردانی از فداکاری نیروهای آتش نشانی در حادثه اسلام قلعه، اظهار کرد: همکاران سازمان آتش نشانی خالصانه و بدون در نظر گرفتن مرزها در این حادثه خدمات خود را ارائه کردند.
وی ادامه داد: قطعا اگر بازهم حادثه ای به این وسعت رخ دهد؛ تیم های آتش نشانی مشهد بدون هیچ درنگی در اسرع وقت به شما کمک خواهند کرد.
مدیرکل حوزه شهردار و امور هماهنگی مناطق شهرداری مشهد بیان کرد: کشور ایران و افغانستان اشتراکات زیادی با یکدیگر دارند و ما لازم می دانیم که در کنار آن ها باشیم.
عزیزی تصریح کرد: در سال ۹۶ یک هیات عالی رتبه از افغانستان به مشهد آمدند و صحبت های مهمی در رابطه با مدیریت بحران صورت گرفت و بنابراین شد تا تفاهم نامه همکاری ای بین افغانستان و مشهد صورت گیرد. در حال حاضر این آمادگی وجود دارد که سازمان آتش نشانی مشهد درخصوص مباحث آموزشی و عملیاتی و برگزاری مانورهای مشارکتی به مباحث ایمنی و نیروهای شما کمک کند.
وی تاکید کرد: این آمادگی وجود دارد که بدون چشم داشتی این آموزش ها در کشور شما ارائه شود و در قالب برگزاری کلاس های آموزشی با شما همکاری داشته باشیم.
غزاله شهیدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات