تقدیر معاون دانشگاه جامی هرات از آتش نشانان مشهد

تقدیر معاون دانشگاه جامی هرات از آتش نشانان مشهد

تقدیر معاون دانشگاه جامی هرات از آتش نشانان مشهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد ذاکری در دیدار با مدیرکل حوزه شهردار و امور هماهنگی مناطق برای قدردانی از فداکاری نیروهای آتش نشانی در حادثه اسلام قلعه، اظهار کرد: هر جایی در هر گوشه ای از این دنیا دوستان شهرداری فدائیان جامعه خود بودند.
وی افزود: ایران و افغانستان یک پیکر و بدنه بهم پیوسته است که دنیا و هرکسی نمی تواند آن را جدا سازد. این موضوع هرگز از خاطر ما نخواهد رفت که در این حادثه هیچ کشوری به ما کمکی نکردند اما در قبال آن ایران از هیچ مساعدتی دریغ نکرد.
معاون دانشگاه جامی هرات بیان کرد: بین ما و ایران حس برادری خوبی وجود دارد که این حس بین ما و آمریکایی به وجود نمی آید. ما همواره این جمله را در قلب خود نقش بسته ایم که ای بردار ایرانی بخند تا به خنده تو شاد شوم و ای برداران افغان گریه نکنید که دوست ایرانی من غمگین نشود.
ذاکری تصریح کرد: در این ۲۰ سال اخیر همکاری های خوبی بین جمهوری اسلامی ایران و کشور ما ایجاد شده است. اگر ما چیزی تقدیم شما کنیم به لحاظ مادی ارزشی ندارد؛ اما به لحاظ معنوی قلب ما تقدیم شما خواهد شد.

در ادامه این مراسم مسعود ظهوریان مدیر عامل سازمان اتش نشانی شهرداری مشهد امیدواری کرد تا کشور افغانستان با افزایش سطح گمرک های خود مانع از تکرار چنین حوادثی شود.

غزاله شهیدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات