تکمیل فاز دوم پروژه اصلاح هندسی میدان مادر

تکمیل فاز دوم پروژه اصلاح هندسی میدان مادر

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: به منظور کاهش گره ها و تداخلات ترافیکی اصلاح هندسی میدان مادر در دستورکار سازمان گرفت و در فازهای مختلف در حال اجرا است.
وی عنوان کرد: فاز نخست این پروژه اصلاح هندسی میدان مادر به منظور تغییر شکل میدان از فرم بیضی به دایره بود تا از این طریق با کوچک سازی میدان، معبر محدوده آن تعریض شده و از ایجاد گره های ترافیکی جلوگیری شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: فاز دوم پروژه مذکور اقداماتی از قبیل احداث دوربرگردان در ضلع شمال و شرق میدان و نصب علایم و تابلوهای ترافیکی بود که بخشی از آن انجام شده و به بهره برداری رسیده است.
جهانگیری گفت: در حال حاضر دوربرگردان ضلع شمال میدان مذکور تکمیل شده و به بهره برداری رسیده و دوبرگردان ضلع شرق نیز تا پایان سال جاری احداث و تکمیل می شود.
وی با اشاره به نصب تابلوها و علایم ترافیکی در میدان مادر خاطرنشان کرد: در ضلع شمال میدان مادر که عملیات عمرانی آن تکمیل شده است به منظور انتظام بخشی به تردد خودروها و هدایت جریان ترافیک عبوری از این محور حدود20عدد تابلو و علایم ترافیکی نصب شد.
پایان پیام/‌

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات