بهینه‌سازی سلول‌های معیوب و فرسوده ۲۰ کیلوولت پست‌های برق سنندج

بهینه‌سازی سلول‌های معیوب و فرسوده ۲۰ کیلوولت پست‌های برق سنندج

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "اسعد خالدی" در تشریح این خبر گفت: پروژه اصلاح و تعویض تابلوهای فشارمتوسط ۲۰ کیلوولت به تعداد۲۰ سلول فشارمتوسط و ضعیف  در۴ پست زمینی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال اجرا و به بهره‌برداری رسید.
خالدی با تاکید بر لزوم توجه بیش از پیش به پایداری و قابلیت اطمینان شبکه تأکید کرد: در سلول‌های ۲۰ کیلوولت جدید که ارتباط مستقیمی با برق‌رسانی به مردم و صنایع دارند، جدیدترین نسل رله‌های حفاظتی به کار رفته است.
وی در ادامه با اشاره به مزیت این کلید‌ها نسبت به کلید‌های قبلی گفت: در این سلول‌ها از بریکرها (کلیدها) خلا استفاده شده که مزیت آن نسبت به کلیدهای قبلی در پایین بودن هزینه تعمیر و نگهداری و ایمنی در سطح بالاست.
مدیر امور توزیع برق جنوب سنندج در ادامه خاطرنشان کرد: سلول‌های جدید تابلو برق طوری تعبیه شده که دارای فضای کافی بوده و امکان دسترسی به تجهیزات و لوازم داخل تابلو(شینه‌ها) به هنگام بازرسی و تعمیرات به سهولت انجام خواهد گرفت، همچنین در هر زمانی امکان توسعه را داراست.
خالدی در پایان اضافه کرد: با توجه به قرارگرفتن اکثر بیمارستان‌ها، سازمان‌ها و ادارات در محدوده عملکرد این امور، انجام فعالیت‌های جهادی تعمیرات، بهسازی و نوسازی تأسیسات برای استمرار برق پایدار از اهمیت زیادی برخوردار است.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات