رويكرد مثبت مردم به طرح برق اميد

به گزارش پايگاه خبري توانير ، در نشست بررسي آخرين وضعيت اجراي طرح برق اميد  كه  با حضور وزير نيرو و از طريق ويديو كنفرانس و برقراري ارتباط تصويري با شركتهاي توزيع برق در مركز پايش صنعت برق برگزار شد، ابوذر صالحي مديركل روابط عمومي و امور بين الملل شركت، به ارايه عملكرد حوزه اطلاع رساني و فرهنگ سازي پرداخت.

صالحي پيرامون طرح برق اميد از توليد 141 خبر رسمي در توانير و 2076 خبر در استانها خبر داد كه 15 هزار و 300 بار بازنشر شد و بسياري از رسانه هاي رسمي و پر مخاطب نيز بخشي را به اين موضوع اختصاص دادند.
همچنين 83 مصاحبه رسمي ، 320 خبر استاني و مصاحبه مردمي و توليد 26 يادداشت رسمي در روزنامه ها و مصاحبه با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به همراه 29 مصاحبه تلويزيوني و 73 مصاحبه راديويي سخنگو و مديران مرتبط صنعت برق از ديگر فعاليتهاي اين حوزه است.
وي نتايج گزارش دانشگاه تهران از جايگاه برق اميد در رسانه ها ،كه از مرداد گذشته تا روزهاي اخير مورد بررسي اين نهاد معتبر قرار گرفت را حاكي از رويكرد مثبت مردم به طرح برق اميد دانست كه با انعكاس قابل توجه خبرگزاريها همراه شد و لازم است تلاشها در جهت حفظ حسن اعتماد مردم ادامه يابد.
ابوذر صالحي ديدگاهها نسبت به برق اميد در شبكه اجتماعي تلگرام را 64 در صد مثبت ذكر كرد كه در اينستاگرام و توييتر نيز مثبت ارزيابي شده و در مجموع طي 2 ماه اخير اين موضوع كماكان مورد توجه رسانه ها قرار دارد.
مديركل روابط عمومي توانير با اشاره به تلاش شبانه روزي و اقدامات يكپارچه اي كه با همراهي استانها در رابطه با برق اميد انجام شد از گفت و گو با 50 شركت توزيع ،برق منطقه اي و ستادي در اين خصوص و توليد محتواي رسانه اي خبر داد كه همچنان در حال انجام است و از كنشگران در اين عرصه نيز حمايت مي شود.
وي همچنين از آغاز همكاري با وزارت ارشاد به ابتكار مديرعامل توانير و استفاده از ظرفيتها براي پيك تابستان آتي خبر داد و با اشاره به توليد بيش از يك ميليون ركورد خبري ،همكاري تيم رسانه اي با كارگروه مصرف بهينه برق و توليد محتواهاي رسانه اي براي اطلاع رساني نسبت به چگونگي بهره مندي مردم از برق اميد را از ديگر برنامه ها عنوان كرد.
اين نشست همچنين با ارايه گزارش عملكرد كارگروه بهينه سازي و آموزش از سوي مهندس مدقق مديركل دفتر هوشمندسازي و فن آوريهاي نوين توانير و عملكرد نصب مولدهاي خورشيدي مقياس كوچك از سوي ساتبا همراه بود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات