قرار داشتن صنعت برق در بالاترين سطح بهره وري، از ...

به گزارش پايگاه خبري توانير ، محمدحسن متولي زاده با اشاره به 8 طرح سازوكاري كه در اين مراسم ، بهره برداري از آنها آغاز شد، خاطرنشان كرد: با بهره برداري از اين طرح ها به دنبال بهبود ارائه خدمات به مردم هستيم.

متولي زاده در خصوص طرح برق اميد گفت: با گذشت دومين دوره  از صدور قبض هاي برق اميد، تاكنون 60 ميليون قبض برق صادر شده است و اكنون مي توانيم اعلام كنيم كه اين طرح به هدف خود يعني تشويق كم مصرف ها و ترغيب پرمصرف ها براي كاهش مصرف رسيده است.
به گفته مديرعامل توانير، از زمان اجراي اين طرح به ميزان 6.7 درصد از مشتركان پرمصرف كاسته شده است.
متولي زاده در خصوص طرح چاوش (ارتقاي رضايتمندي مشتركان از طريق بهبود ولتاژ تحويلي و  راه اندازي مركز ملي پايش كنتورهاي هوشمند كشور) گفت: هم اكنون 50 درصد از مصرف كشور از طريق اين سامانه نظارت و كنترل مي شود و از طريق همين سامانه نيز توانستيم طرح هاي مديريت باردر تابستان و زمستان را اجرايي كنيم.
به گفته وي طرح تعويض كابل هاي فرسوده شبكه توزيع با كابل خودنگهدار از ديگر طرح هايي است كه آثار ملموس آن را مي توان مشاهده كرد.
به گفته مديرعامل توانير با اجراي اين طرح و كاهش تلفات از 14.8 درصد در سال 1392 به 9.5درصد تا پايان سال 1399 نه تنها خاموشي ها كاهش يافته بلكه پايداري شبكه نيز افزايش پيدا كرده است.
متولي زاده خاطرنشان كرد: با اجراي اين طرح از احداث 3200 مگاوات ظرفيت نيروگاهي جديد وسرمايه گذاري 50هزار ميليارد توماني بي نياز شديم و علاوه براين مصرف سوخت در نيروگاه هاي حرارتي كشور 16 ميليارد ليتر كاهش يافت.
متولي زاده در خصوص طرح ارائه خدمات به مردم به صورت غيرحضوري نيز گفت: در حال حاضر بالغ بر 78 درصد از خدمات از طريق  اپليكيشين برق من و 22 درصد نيز از طريق دفاتر پيشخوان به مردم ارائه مي شود و مراجعه حضوري به شركت هاي توزيع وجود ندارد.
خاطرنشان مي سازد كه امروز همچنين از طرح هاي ايجاد و توسعه طرح هما( سامانه هوشمندسازي مراكز اتفاقات و فوريت هاي برق) و طرح سنم( سامانه نظارت مكانيزه در طرح هاي توسعه اين مركز زدايي و افزايش اختيارات شركت هاي استاني) نيز رونمايي شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات