رویکرد اصلی ما توسعه کیفی ارائه خدمات است

رویکرد اصلی ما توسعه کیفی ارائه خدمات است

رویکرد اصلی ما توسعه کیفی ارائه خدمات است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مسعود رضوی در نشست روز ملی حمایت از حقوق مصرف کننده در بازارهای میوه و تره بار فروشگاه های «شهرما» که با حضور محمدحسین ودیعی رییس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد و جمعی از مدیران شهری و استانی برگزار شد، اظهار کرد :این جلسه بهانه ای برای نشان دادن اهمیت جایگاه حقوق مصرف کننده است و تاکنون همایش و نشست تخصصی با این مقیاس برای گرامیداشت و فرهنگ سازی حقوق مصرف کننده وجود نداشته است.
وی افزود: مصرف کننده خدمات شهرداری ها به تعبیر عام، عموم مردم هستند و تلاش ما این است که محصولاتی مناسب با ذائقه و نظرسنجی شهروندان را ارایه دهیم. خوشبختانه مدیریت شهری در زمینه رعایت حقوق مصرف کننده نمره قابل قبولی کسب کرده است و در روزگار فعلی سازمان هایی همچون سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد باید حمایت از حقوق مصرف کننده را بیشتر متبلور کنند.
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد بیان کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد به صورت مستقیم با معیشت و اقتصاد شهروندان در ارتباط است بنابراین تلاش شده است که مقوله حمایت از حقوق مصرف کننده در زمینه ارائه خدمات، بازار های موقت و سیار، فروشگاه ها، تبلیغات شهری و ارائه خدمات در حوزه ساماندهی مشاغل ناهمگون جزو هدف گذاری های اصلی سازمان قرار بگیرد.
رضوی خاطرنشان کرد: به تعبیری دیگر ما به دنبال این هستیم که همچون پناهگاهی برای ارائه خدمات به همشهریان باشیم تا آنان با اطمینان بتوانند نیازهای خود را برطرف کنند. رویکرد ما توسعه فیزیکی و مکانی بازارها نیست بلکه هرجا نیاز باشد و بخش خصوصی به لحاظ نبود فرآیندهای اقتصادی نتواند فروشگاهی ایجاد کند، شهرداری اقدام می کند در حالی که رویکرد اصلی ما توسعه کیفی ارائه خدمات است.
وی اضافه کرد: در حقیقیت هدف مدیریت شهری از ایجاد فروشگاه درآمدزایی و اقتصادی نیست بلکه ارائه خدمات و کسب رضایتمندی شهروندان است.
حوریه جمالی پور

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات