پاکسازی روزانه و گسترده معابر شهر در راستای طرح استقبال از بهار

پاکسازی روزانه و گسترده معابر شهر در راستای طرح استقبال از بهار

به گزارش شهریار، محمدرضا قربانیان تبریزی با اعلام این مطلب اظهار داشت: عملیات پاکسازی معابر شهر در طول ۲۰ روز در تمامی مناطق و نواحی شهری بر اساس برنامه اعلامی در حال اجراست و ناظران ستادی نیز به صورت مستمر از محل های مورد پاکسازی طبق برنامه اعلامی بازدید می نمایند.

قربانیان تبریزی افزود: نیروهای خدمات شهری مناطق دهگانه شهرداری تبریز همزمان با پاکسازی معابر شهر، پاکسازی و شستشوی کامل جداول و نرده ها سطح حوزه های مناطق دهگانه را نیز در دستور کار دارند.

وی با تاکید بر تنظیف و گندزدایی و پاکسازی جای باکس ها و باکس های زباله در مناطق دهگانه اظهار داشت: شستشو دادن کانال ها و آبروها و معابر سطح حوزه و همچنین گندزدایی، ضدعفونی و پاکسازی محلهای جای باکس و خود باکسها از دیگر برنامه های نیروهای خدمات شهری در ایام اجرای طرح استقبال از بهار ۱۴۰۰ خواهد بود.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز در پایان سخنانش با تاکید بر رسیدگی و رفع مشکلات ایستگاههای اتوبوس در سطح حوزه ها اظهار داشت: ضروری است شستشوی خودروهای حامل زباله و رسیدگی به وضعیت ظاهری خودروها نیز مورد توجه نیروهای خدمات شهری در مناطق دهگانه شهرداری تبریز قرار گیرد.

گفتنی است طرح استقبال از بهار ۱۴۰۰ به صورت گسترده در مناطق دهگانه شهرداری تبریز از هفته دوم اسفندماه تا پایان سال جاری اجرا خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات