تفکیک زباله از مبدا نیازمند فرهنگسازی است

تفکیک زباله از مبدا نیازمند فرهنگسازی است

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:  به مقوله فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبدا به مقصد نگاه ویژه شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ حسین پناهی با بیان این که مدیریت سایت نازلو مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد:  اگر اتفاقی در سایت نازلو انجام گیرد،  معاونت خدمات شهری و سازمان پسماند شهرداری  انتظاری از شورای اسلامی شهر نداشته باشند .

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مدیریت های گذشته سازمان پسماند شهری شهرداری جای تقدیر و تشکر دارد و امیدوارم با انتصاب مدیریت جدید این سازمان شاهد تحولات چشمگیری در این حوزه باشیم .

وی با اشاره به نگاه ویژه به فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبدا به مقصد اذعان داشت: پایلوت ابلاغی در داشت و برداشت و حذف زمان در جمع آوری زباله های شهری در جلسات گذشته کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفته است و سازمان پسماند شهری شهرداری به این موضوع توجه کند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه  با بیان اینکه توجه به تفکیک زباله از مبدا به مقصد انجام گیرد، بیان کرد: ۲۵ دستگاه خریداری شده برای جمع آوری پسماند شهری تعیین و تکلیف شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات