يك فعال صنعت برق، مهندس برتر سال شد و  جايزه برتر امين الضرب را هم از آن خود كرد

يك فعال صنعت برق، مهندس برتر سال شد و جايزه برتر امين الضرب را هم از آن خود كرد

به گزارش پايگاه خبري توانير ، فرهنگستان علوم ايران از مهندس جمشيد بردبار بعنوان مهندس برجسته ايراني تقدير كرد. در اين مراسم كه  در شانزدهمين دوره تجليل از مهندسان برجسته ايران برگزار شده بود، ، تنها سه مهندس برجسته ايراني توسط  گروه مهندسي اين فرهنگستانبراي  تجليل و تقدير انتخاب شدند.
امروز همچنين همزمان با برگزاري  آيين اهداي نشان و تنديس امين الضرب همزمان با 137سالگي اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي تهران بود، بردبار به عنوان يكي از فعالان و پيشكسوتان بخش خصوصي تقدير كرد.

برپايه اين گزارش، جايزه سالانه امين الضرب، هر ساله با مشاركت فعالان اقتصادي كشور و اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي ايران به عنوان سخنگوي بخش خصوصي برگزار مي شود.
برپايه اين گزارش،  جمشيد بردبار كه سابقه بيش از چهار دهه فعاليت مهندسي در حوزه هاي مختلف صنعت برق به ويژه كنتور هاي هوشمند را در رزومه خود دارد توانسته است منشاء خدمات و فعاليت هاي مختلفي در صنعت برق باشد. وي مديريت شركت الكترونيك افزار آزما را عهده دار بوده و توانسته است اين شركت را بعنوان شركتي دانش بنيان، به برندي خودكفا و قابل اعتماد در كشور تبديل كرده و بعنوان شركتي پيشرو در صادرات نيز معرفي نمايد.

بردبار علاوه بر سالها فعاليت هاي فني مهندسي در زمينه هاي صنعتي به ويژه صنعت برق، يكي از فعالان و تاثيرگذار در تشكل هاي صنفي صنعت برقي نيز بوده است. وي با عضويت و حضور در كانون هاي مختلف صنفي تلاش كرده تا پيگير مطالبات و بهبود شرايط كسب و كار در صنعت برق باشد.

لینک اصل خبر در سایت سایت خبری شرکت توانیر

    منبع خبر

    سایت خبری شرکت توانیر

    سایت خبری روابط عمومی شرکت توانیر

      نظرات