تقدیر از شهرداری قزوین در زمینه کاهش تلفات تصادفات

تقدیر از شهرداری قزوین در زمینه کاهش تلفات تصادفات

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان که در سالن جلسات باقرالعلوم(ع) مدیریت بحران استانداری برگزار شد، هدایت‌اله جمالی‌پور استاندار قزوین از سیاوش طاهرخانی شهردار و شیما زرآبادی‌پور سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین به دلیل اقدامات و تعاملات منتج به کسب رتبه نخست کشوری برای استان در زمینه کاهش تلفات تصادفات درون‌شهری تقدیر کرد.

شهردار قزوین در این جلسه اظهار کرد: پیرو هماهنگی میان شهرداری، پلیس راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی ترافیک سطح شهر را در مرکز کنترل ترافیک شهرداری کنترل می‌کنیم و این هماهنگی بسیار اثرگذار است.

طاهرخانی در خصوص خدمات‌رسانی بخش حمل‌ونقل عمومی نیز بیان کرد: وسیله نقلیه عمومی کم نیست و به تعداد کافی وجود دارد؛ اما شهروندان به دلیل نگرانی از کرونا از آن استفاده نمی‌کنند گرچه شهرداری مسائل بهداشتی و پروتکل‌ها را در حمل‌ونقل عمومی اجرا می‌کند .

او با تاکید بر اینکه شهرداری قزوین وظایف ذاتی خود را برای استقبال از بهار انجام می‌دهد، افزود: ایمن‌سازی تردد برای سواره و‌ پیاده را در نظر داریم و با جدیت آن را اجرایی می‌کنیم.

پایان پیام

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات