150 پرونده تاکسیرانان متقاضی تغییر رنگ در کمیته تغییر کاربری و رنگ تاکسی های آژانسی در سال جاری بررسی شد

150 پرونده تاکسیرانان متقاضی تغییر رنگ در کمیته تغییر کاربری و رنگ تاکسی های آژانسی در سال جاری بررسی شد

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به سیاست های دولت در سال 1385 و هم زمان با سهمیه بندی سوخت، به منظور ساماندهی خودروهای سواری شخصی شاغل در آژانس های تاکسی تلفنی و استفاده آنان از کارت سوخت، این گونه خودروها تبدیل به تاکسی نارنجی شدند و بدین ترتیب تعداد 1500 دستگاه نارنجی به ناوگان تاکسیرانی قزوین افزوده شد.

وی ادامه داد: به پاس جبران زحمات رانندگان تاکسی های نارنجی، بر اساس مصوبه هیئت مدیره سازمان تاکسیرانی، این گونه تاکسی ها با شرط داشتن سابقه 12 سال فعالیت در آژانس های تاکسی تلفنی یا خطوط و نوسازی یا اسقاط یک دستگاه تاکسی پیکان فرسوده و خروج آن از ناوگان تاکسیرانی می توانند به تاکسی زرد تغییر رنگ یافته و مانند تاکسی های گردشی قادر به فعالیت در هر نقطه از سطح شهر خواهند بود که با توجه به افزایش قیمت خودرو، هر سه نفر متقاضی یک خودرو اسقاط می کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: با توجه به ثبت نام متقاضیان در تیر ماه سال 1398، 150 پرونده طی برگزاری 26 جلسه مورد بررسی قرار گرفت که در مورد 120 پرونده رأی صادر شد.

عرشیان خاطرنشان کرد: با توجه به این که طرح تغییر رنگ به منظور افزایش درآمد رانندگان و افزایش ارزش تاکسی انجام می شود، در سال آینده نیز این سیاست ادامه خواهد یافت و ثبت نام جدید از طریق پیامک به اطلاع رانندگان واجد شرایط رسانده خواهد شد.

وی در خاتمه گفت: کمیته تغییر رنگ متشکل از نماینده استانداری، نماینده فرمانداری، مدیران، کارشناسان و مسئول حراست سازمان تاکسیرانی و نماینده تاکسیرانان است که تقاضاهای رسیده را مورد بررسی قرار می دهند.

پایان پیام

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات