پروژه مجموعه ورزشی شقایق دو 6 درصد رشد فیزیکی دارد

پروژه مجموعه ورزشی شقایق دو 6 درصد رشد فیزیکی دارد

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، بهرامی با اشاره به این خبر اظهار کرد: منطقه دو شهرداری قزوین تمرکز زیادی در زمینه انجام پروژه های فرهنگی و تفریحی داشته است و برای رسیدن به این مهم اقدامات زیادی را انجام می دهد.

وی افزود: پروژه مجموعه ورزشی شقایق 2 یکی از پروژه هایی است که در راستای همین سیاست آغاز می شود و امیدواریم در بازه زمانی مشخص شده بتوان آن را به اتمام رساند.

سرپرست منطقه دو شهرداری قزوین گفت: پروژه مجموعه ورزشی شقایق 2 در مساحت سه هکتار احداث می شود و می تواند فضای دلنشین و مطلوب برای انجام فعالیت های ورزشی برای شهروندان رقم بزند.

این مسوول اضافه کرد: این پروژه در حال حاضر 6 درصد رشد فیزیکی دارد و با تامین اعتبارات لازم می توان با سرعت بیشتری این پروژه را پیش برد.

بهرامی ادامه داد: برای ساخت این پروژه ملاحظلاتی از سوی مردم و برخی از دستگاه های دولتی وجود دارد که سعی می شود تمامی این ملاحظات به نحو احسن رعایت شود.

سرپرست منطقه دو شهرداری قزوین اظهار داشت: مجموعه ورزشی شقایق یک هم در حال حاضر در حال بازپیرایی است که تکمیل آن مجموعه هم می تواند کمک زیادی در رشد فضای تفریحی و ورزشی شهروندان رقم بزند.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات