عملیات مستمر لایروبی و پاک‌سازی کانال‌ها در سطح منطقه اجرا می‌شود/اسقبال از بهار با زیباسازی محیطی

عملیات مستمر لایروبی و پاک‌سازی کانال‌ها در سطح منطقه اجرا می‌شود/اسقبال از بهار با زیباسازی محیطی

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، مرتضی عطایی شهردار منطقه دو ساری، رضایتمندی شهروندان را رویکرد اصلی شهرداری دانست و اظهار کرد: خدمات‌رسانی به شهروندان بدون وقفه ادامه دارد و فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی این منطقه باقوت پیگیری می‌شود.

وی به اقدامات شهرداری منطقه دو در حوزه‌های عمرانی و خدماتی پرداخت و اهمیت پاک‌سازی روزانه شهر از پسماندهای عمرانی و آلاینده‌های زیست‌محیطی را مهم دانست و افزود: در راستای بهسازی و نظافت عمومی شهری و باهدف خدمات‌رسانی و جلب رضایت شهروندان، نیروهای خدوم و پرتلاش خدمات شهری این شهرداری روزانه نسبت به جمع‌آوری و حمل زباله، شستشوی باکس زباله و پاک‌سازی زمین‌های بی‌حصاراقدام می‌کنند.

شهردار منطقه دو ساری گفت: ازجمله اقدامات دیگری که به‌منظور کسب ‌رضایتمندی شهروندان این منطقه صورت می‌گیرد می‌توان به ارائه خدماتی همچون لایروبی انهار و پاک‌سازی کانال‌ها و شستشوی معابر، شستشوی جداول و رفع آب‌گرفتگی انهار اشاره کرد.

وی به اقدامات واحد تأسیسات منطقه اشاره و حفظ جلوه بصری و دیداری شهری را مهم‌ترین وظایف واحد تأسیسات در سطح شهر دانست و ادامه داد: نصب موتورپمپ جدید در کوچه حمزه واقع در کوی اصحاب و تعمیر موتورپمپ کوچه مهر 20 واقع در شفا 12 به‌منظور هدایت آب‌های سطحی و روان در زمان وقوع بارندگی‌های شدید را از فعالیت‌های واحد تأسیسات منطقه در یک ماه گذشته عنوان کرد.

عطایی افزود: همچنین باهدف ایجاد ایمنی و حفظ امنیت شهروندان، رفع خاموشی ریسه‌های روشنایی میدان امام حسین (ع) و تیرهای روشنایی بلوار خزر و شستشوی آب‌نمای میدان امام حسین (ع) و ساری کنار، به‌منظور ارتقای منظر شهری مطلوب از دیگر اقدامات این واحد بوده است.

وی ادامه داد: در همین بازه زمانی آذین‌بندی و فضاسازی محیطی و شهری به مناسبت میلاد باسعادت مولود کعبه حضرت علی (ع) و روز پدر باهمت واحد زیباسازی منطقه صورت گرفت.

شهردار منطقه دو ساری یادآور شد: از دیگر اقدامات و فعالیت‌های مناسبتی واحد زیباسازی منطقه می‌توان به نصب اِلمان‌ها در میدان امام حسین (ع) و ریسه‌کشی میدان‌ها امام حسین (ع)، شهید قاسمی و میدان امام (ره) اشاره کرد.

عطایی در تشریح عملکرد واحد عمرانی این منطقه یادآور شد: ازجمله اقدامات عمرانی شهرداری ناحیه در منطقه دو، می‌توان به عملیات احداث نوه بتنی به طول 250 متر جهت هدایت و دفع آب‌های سطحی و روان در کوچه امام رضا یکم واقع در شرف‌آباد اشاره کرد.

وی افزود: از دیگر اقدامات صورت یافته توسط شهرداری این منطقه به می‌توان اجرای مستمر رفت‌وروب معابر و لایروبی کانال‌ها و جوی‌ها در سطح مناطق قرق، کوی اصحاب و شرف‌آباد، باهدف حفظ محیط‌زیست شهری و ارتقای سلامت شهروندان اشاره نمود.

عطایی گفت: در همین مدت پیرو استمرار و اجرای پروژه‌های فنی و عمرانی در سطح منطقه و رفاه حال شهروندان، واحد دفتر فنی شهرداری منطقه به عملیات‌ترمیم و لکه‌گیری آسفالت باهدف کاهش بار ترافیکی، امنیت شهروندان و سهولت در امر تردد در سطح منطقه کرده است.

شهردار منطقه بابیان اینکه در خصوص اقدامات و فعالیت‌های متناسب با ایام نوروز برنامه‌ریزی لازم شده است، گفت: تمام تلاش مجموعه شهرداری منطقه دو فراهم کردن شرایط مناسب برای شهروندان و استقبال خوب و مناسب از نوروز ۱۴۰۰ است.

وی ادامه داد: نظافت و شست و شوی خیابان‌ها و پیاده‌روها، کاشت گل‌های فصلی، رنگ‌آمیزی جداول، جانمایی المان‌های نوروزی، مرمت آسفالت خیابان‌ها و معابر ازجمله برنامه‌های شهرداری این منطقه در استقبال از بهار است تا با تغییر چهره شهر نشاط شهروندان نیز افزایش یابد.

عطایی ابراز امیدواری کرد: بتوانیم با استفاده از حداکثر ظرفیت نیروها امید، آرامش، آسایش، زیبایی و پاکیزگی را به شهروندان این منطقه در مرکز استان به ارمغان آوریم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات