فرش هزار رنگ گل ها زیر پای بهار /چهره ارومیه با کاشت 3 میلیون بوته گل بهاری می شود

فرش هزار رنگ گل ها زیر پای بهار /چهره ارومیه با کاشت 3 میلیون بوته گل بهاری می شود

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت:  کاشت 3 میلیون بوته انواع گل در بلوارها، میادین، معابر و بوستان های سطح شهر جهت استقبال از فصل بهار آغاز شده است .

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  بهمن تمجیدی اظهار کرد: در آستانه سال نو و در راستای اجرای طرح استقبال از بهار و ایجاد فضایی زیبا و با طراوت برای شهروندان ، گروه‌های گل کاری سازمان با کاشت گل‌های بهاری در این ایام، روح بهاری را برای شهر به ارمغان می‌آورند.
وی عنوان کرد:  زیبا سازی منظر شهری در راستای استقبال از فصل بهار با کاشت انبوه گل های بنفشه در میادین، بلوارها و بوستان‌های سطح شهرجهت ارتقای سطح کیفی و بهبود سیمای بصری فضای شهری آغاز شد.
تمجیدی خاطر نشان کرد:  امسال در جهت زیبا سازی منظر و سیمای شهری در فاز اول کاشت گلهای فصلی تعداد 3 میلیون بوته انواع گلهای الوان در سطح شهر ارومیه کاشته می شود.
وی گفت:   زیبا سازی منظر شهری با کاشت انبوه گل های بهاری توسط واحد تولیدات سازمان در راستای خود کفایی و کاهش هزینه ها تولید شده است.
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه  عنوان کرد:  با توجه به هزینه‌های زیادی که صرف امر حفظ و نگهداری فضای سبز در شهر می‌شود از شهروندان در خواست می شود همیار طبیعت باشند و در نگهداری این فضا‌ها با سازمان همکاری کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات