اتوبوس ویژه گردشگری در سطح شهر ارومیه راه اندازی می شود

اتوبوس ویژه گردشگری در سطح شهر ارومیه راه اندازی می شود

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: اتوبوس ویژه  گردشگری در سطح شهر ارومیه راه اندازی می شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  مهدی مژدهی فر با اشاره به راه اندازی اتوبوس ویژه گردشگری ، عنوان کرد:  یک عدد اتوبوس به عنوان اتوبوس گردشگری  جهت فعالیت در سطح شهر و با طراحی خاصی بازسازی و راه اندازی می شود.
وی در ادامه با اشاره به تداوم ضد عفونی ناوگان حمل و نقل، بیان کرد:  ضد عفونی ناوگان حمل و نقل عمومی از زمان شیوع کرونا همچنان تداوم دارد.
مژدهی فر افزود:  ضدعفونی اتوبوس ها و تاکسی های ارومیه در ٣ نقطه از شهر یعنی میدان ولایت فقیه، عطایی و پل زیرگذر مدرس بصورت مستمر انجام می شود.
وی اظهار کرد: تمامی رانندگان ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی بر اساس مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا مانند زدن ماسک، سوار کردن ٢ نفر سرنشین در پشت تاکسی ها و همچنین رعایت فاصله گذاری در اتوبوس ها هستند و مسافران نیز باید به رعایت این فاصله ها توجه کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه بر همکاری بیشتر مردم در این روزها تاکید کرد گفت: شهروندان در صورتی که رانندگان بیش از حد توصیه شده مسافر سوار کنند و پروتکل های بهداشتی  را رعایت نکنند می توانند با سامانه ۱٣٧ شهرداری و یا شماره تلفن٣٢٣۵٩٩٩۵ تماس بگیرند؛ تا با رانندگلن متخلف  در این زمینه برخورد قانونی شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات