انقلاب اسلامی توجه دنیا را به خود جلب کرده است

انقلاب اسلامی توجه دنیا را به خود جلب کرده است

انقلاب اسلامی توجه دنیا را به خود جلب کرده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، حجت السلام و المسلمین محمد سلطانی در مراسم آیین سپاس و قدرانی از برگزارکنندگان گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: بالاترین سرمایه هر انسان بعد از ایمان به خدا؛ داشتن رفیق و همکار خوب است. هیچ سرمایه ای به رفیق خوب با اتحاد و باایمان نمی رسد.
وی ادامه داد: این رفاقت از جایگاه خاصی برخوردار بوده و به عنوان سرمایه ای ارزشمند می توان آن را شناخت. در آیه ای از قرآن آمده؛ آن هایی که راه های خطا، گناه، زشتی و نافرمانی و... را در پیش می گیرند؛ سر از جهنم در آوردند که دست های خود را دندان می ‌گرفتند و با خود می گویند ای کاش من در دنیا، فلان فرد را به عنوان دوست و همراه انتخاب نکرده و با او همراه نبودم تا سرنوشتم این نمی شد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات خراسان رضوی بیان کرد: اما دوست خوب دستگیر انسان بوده و به عنوان ‌یار و ‌یاور همیشه همراه است. او در معنویت و پیشبرد اهداف اسلامی و قرآنی کمک رسان خواهد بود. خداوند در قرآن می گوید همواره به یک چیز شما را سفارش می‌ کنم و آن اتحاد همبستگی به صورت یک به یک و دو به دو است.
سلطانی تصریح کرد: در دنیای ما انقلاب های زیادی رخ داده؛ اما هیچکدام آن ها به سرانجام نرسیده است؛ زیرا یکدلی و یکرنگی ها انقلاب ما در آن ها وجود نداشته است. انقلاب شوروی، فرانسه و آمریکا نمونه هایی از آن است. انقلاب اسلامی ایران ۴۲ سال است که ادامه داشته و این انقلاب توجه دنیا را به خود جلب کرده است.
وی اضافه کرد: در زمان اعدام مرحوم شهید نواب صفوی از او آخرین آرزویش را جویا می شوند، او می گوید تنها آرزوی من این است که در کشور ما انقلابی صورت گیرد که اسلام، قرآن و دین؛ حاکمیت پیدا کند و من پاکبان آن حکومت باشم.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات خراسان رضوی عنوان کرد: مزدوران منطقه از این همه فتنه و بدجنسی که علیه ما می کنند و بر ما تاثیر ندارد؛ خسته شده اند.
سلطانی با اشاره به برنامه های صورت گرفته در ایام الله دهه فجر سال جاری با همکاری شهرداری مشهد، تصریح کرد: از شهرداری مشهد از اینکه ما را در پیشبرد برنامه های خود در ایام الله دهه فجر یاری کردند؛ کمال تشکر را دارم.
گفتنی است در انتهای این مراسم از برگزارکنندگان مراسمات گرامیداشت دهه فجر علی الخصوص سرپرست اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد، مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد و مدیرکل پشتیبانی شهرداری مشهد تقدیر به عمل آمد.
غزاله شهیدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات