مهم ترین ویژگی انقلاب اسلامی جز ولایت فقیه نیست

مهم ترین ویژگی انقلاب اسلامی جز ولایت فقیه نیست

مهم ترین ویژگی انقلاب اسلامی جز ولایت فقیه نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، حسین حسامی در مراسم آیین سپاس و قدرانی از برگزارکنندگان گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: زمانی که انقلاب اسلامی ایران را مقایسه می کنیم، پی می بریم که این انقلاب دارای ویژگی های خاصی است.
وی افزود: اگر بخواهیم به عوامل رشدیافتگی این انقلاب که برخاسته از بلندای اندیشه امام انقلاب است، اشاره کنیم؛ سه ویژگی خودنمایی می کند که می توان به صورت خاص به آن بپردازیم.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به مردمی بودن این انقلاب به عنوان اولین ویژگی، بیان کرد: انقلاب اسلامی مردم محور و برخاسته از آحاد مردم و مستضعفین بود.
حسامی ادامه داد: ویژگی دوم این انقلاب دشمن شناسی و دشمن ستیزی بود که جز عناصر اصلی انقلاب ما بوده و با بصیرت بودن مردم در شناسایی دشمن نیز از عوامل مهم انقلاب اسلامی بوده است.
وی تصریح کرد: ویژگی سوم دینی و اسلامی بودن این انقلاب است. در این بخش اگر ملاحظه کنیم؛ شعار محوری انقلاب اصل اسلام نه کمتر نه بیشتر بوده است.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه روحیه استقامت، جهاد و استکبار ستیزی از دیگر ویژگی های انقلاب ما بوده، تاکید کرد: زمانی که انقلاب های معاصر را مورد بررسی قرار می دهیم، ظاهرا برخی از انقلاب ها این ویژگی ها را داشته باشند؛ مهم ترین ویژگی انقلاب اسلامی چیزی جز ولایت فقیه نیست.
حسامی عنوان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند؛ انقلاب ما انقلاب ارزش ها است و باشعار استقلال؛ آزادی، جمهوری اسلامی آن را به ثمر رساندند.
وی اضافه کرد: ما در حوزه استفاده از ظرفیت های تبلیغاتی شهر، استرابوردها و بیلبردها، تلوزیون های شهری، پرده های آویز، LED پوسترها و قاب های سطح شهر را زیر بار اکران های مناسبتی دهه فجر بردیم.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد در این مدت ۲۵۰ عدد استرابورد، ۱۱۰ بیلبرد، سه هزار عدد پرده آویز، ۹ عدد تلوزیون شهری و ۶۸ LEDپوستر و ۵۳ قاب در سطح شهر برای دهه فجر استفاده شدند، خاطرنشان کرد: علاوه بر این موارد هزار پرچم برای سطح بیرونی اتوبوس ها لحاظ و نصب شد و دو هزار پرچم به صورت خاص و تم ویژه برای تاکسی های سطح شهر نیز در نظر گرفته شد.
غزاله شهیدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات