توسعه متوازن شهر در بودجه ۱۴۰۰، به عنوان یک اصل در نظر گرفته می شود

توسعه متوازن شهر در بودجه ۱۴۰۰، به عنوان یک اصل در نظر گرفته می شود


رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: توجه به توسعه متوازن شهر و عدالت اجتماعی در تصویب بودجه ۱۴۰۰ شهرداری، به عنوان یک اصل درنظر گرفته خواهد شد.

دکتر سجاد خالوزاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره لایحه بودجه ١٤٠٠ شهرداری مبارکه، افزود: بودجه سند اداره یک ساله شهرداری است و بر مبنای یک برنامه بالادستی تنظیم و تدوین می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه تصریح کرد: پروژه‌های اولویت دار در لایحه بودجه سال آینده شهرداری مصوب خواهد شد تا تمام تلاش شهرداری و نظارت شورا روی این پروژه‌ها متمرکز شود.

وی با بیان اینکه شورای شهر بررسی و تصویب به‌موقع بودجه سال ۱۴۰۰ را در دستور کار خود قرار داده است اظهار داشت: بررسی همه‌جانبه و دقیق بودجه از رسالت‌های مهم شورای اسلامی شهر است و دراین‌باره تلاش مضاعفی انجام خواهیم داد.

خالوزاده با بیان اینکه لایحه بودجه شهرداری به سرنوشت یک سال شهر مربوط می‌شود و دارای اهمیت زیادی است و باید در فرصتی مقتضی آن را بررسی کرد افزود: رسیدگی و بررسی لایحه بودجه باید به‌صورت همه‌جانبه و کارشناسی انجام شود ، چراکه سرنوشت یک سال شهر به آن وابسته است.

وی ابراز امیدواری کرد که بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری مبارکه بتواند نیازهای شهر و شهروندان را در نظر گرفته و موجبات رضایت شهروندان را نیز فراهم کند.

بودجه ۱۴۰۰ مدیریت شهری بر اساس دستورالعمل جدید تدوین بودجه شهرداری‌ها، بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری‌های کشور و همچنین رویکردهای موردنظر مدیریت شهری در چارچوب مأموریت‌ها و برنامه‌های عملیاتی و اولویت‌های مدنظر شورای اسلامی شهر تدوین‌شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مبارکه

    منبع خبر

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه یک شهرداری در شهر مبارکه می باشد

      نظرات