شهرداری منطقه ۱ آماده همکاری با انجمن خوشنویسان استان

شهرداری منطقه ۱ آماده همکاری با انجمن خوشنویسان استان

به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند شهردار منطقه ۱ تبریز در دیدار صمیمی خود با اعضاء هیأت مدیره انجمن خوشنویسان آذربایجان شرقی ضمن ابراز خرسندی اعتلای فرهنگ و هنر و صیانت از میراث گرانبهای این فرهنگ و علم تأکید کرد.
پورخردمند ضمن اعلام این مطلب افزود: خوشنویسی در جامعه تأثیرات مهمی را توانسته بر جای بگذارد که یکی از آنها در حیطه علم و فرهنگ و شریعت است و خط خوش همچون نگهبانی امین بر نوشته ها و مکتوبات در منزلت و کمال انسانی بسیار حائز اهمیت است.
وی گفت: خوشنویسی یعنی زیبا نوشتن و خلق کردن زیبائی. فردی که زیبائی را خلق می کند شخصیتی والا، منظم و متعهد داشته و این نمونه یک شهروند کامل و فرهیخته که قابل احترام است.
شهردار منطقه در ادامه به ایجاد بسترهای مناسب جهت همکاری های همه جانبه در طول سال اشاره و اعلام آمادگی کرده که به واسطه امور فرهنگی اجتماعی منطقه یک می توان کارهای ارزشمندی را در شهر رقم زد و به اعتلای این هنر افزود.
یادآور می شود در پایان جلسه ریاست انجمن خوشنویسان با اهداء کتابهای چاپ شده هنرمندان این رشته از شهردار منطقه تقدیر و شهردار منطقه لوح تقدیری را به آقای محمد حسین نژاد که در این رشته موفق به کسب مقام استادی شده اند، اهدا کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات