استفاده از پارکینگ آزادی از ساعت ۱۷ امروز برای عموم شهروندان آزاد است

استفاده از پارکینگ آزادی از ساعت ۱۷ امروز برای عموم شهروندان آزاد است

استفاده از پارکینگ آزادی از ساعت ۱۷ امروز برای عموم شهروندان آزاد است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدمهدی اسدی با بیان این مطلب، اظهار کرد: پروژه پایانه و پارکینگ آزادی، امروز به دستور رییس جمهور افتتاح شد.
وی افزود: این پارکینگ در طبقات منفی دو و منفی سه ساخته شده و ۵۹۰ دستگاه خودرو توانایی توقف در این پارکینگ را دارد.
مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد با بیان اینکه این پارکینگ مجهز به سیستم های هوشمند و نمایشگرهای RGB، اینترنت اشیا، بهره گیری الگرتیم های هوش مصنوعی مدیریت است، ادامه داد: همچنین نظارت تصویری در پارکینگ نیز انجام می شود. این پارکینگ دارای رمپ مستقل برای خودرو و اتوبوس و در کنار آن دارای خروجی مستقل برای اتوبوس است. علاوه بر این این پارکینگ مجهز به سیستم اخطار عابرپیاده در رمپ های سواره رو نیز است.
اسدی بیان کرد: در هوشمندسازی تابلوهای راهنمایی که توسط شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی برای پایانه در نظر گرفته شده است؛ مدیریت خطوط برای سازمان اتوبوسرانی به راحتی انجام می گیرد؛ به طوری که سرمسیر و مسافت بین اتوبوس ها به راحتی مشخص خواهد شد.
وی با بیان اینکه امکان رزرو فضای پارکینگ از طریق اپلیکشین شهر من امکان پذیر خواهد بود، تاکید کرد: برای این امر کافی است شهروندان پلاک خود را در اپلیکشین شهر من در آیتم رزرو پارکینگ وارد کنند.
مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: گفتنی است شهروندان برای دسترسی آسان به مترو به عنوان یک پارک سوار؛ می توانند از پارکینگ آزادی استفاده کنند.
اسدی در خصوص امکاناتی که برای عرصه این پایانه و پارکینگ در نظر گرفته شده؛ عنوان کرد: ایستگاه دوچرخه برای کلیه شهروندان در این عرصه در نظر گرفته شده است.
وی اضافه کرد: پارکینگ آزادی از ساعت ۱۷ امروز به روی عموم باز خواهد بود و شهروندان می توانند استفاده کنند.
پارکینگ آزادی واقع در ابتدای بولوار وکیل آباد ضلع جنوبی پارک ملت واقع شده است.
غزاله شهیدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات