بانوان، با تکیه بر خودباوری و ظرفیت‌های خود در  ...

بانوان، با تکیه بر خودباوری و ظرفیت‌های خود در ...

بانوان، با تکیه بر خودباوری و ظرفیت‌های خود در انتخابات حضور پرشور داشته باشند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمدرضا حیدری در نشست هم‌‎اندیشی بانوان عضو شورای شهرهای استان خراسان رضوی با بیان اینکه نقش‌آفرینی بانوان در عرصه‌های مختلف و توانمندی و ظرفیت‌های آنها برهمگان روشن است، اظهارکرد: عرصه انتخابات، به‌عنوان ظرفیتی قانونی، از جمله زمینه‌هایی است که ایشان می‌توانند خود را به افکار عمومی معرفی نمایند.

وی در ادامه با اشاره به آغاز ثبت نام انتخابات دوره ششم شوراهای شهر و روستا که هفته آینده خواهد بود، گفت: بانوان ما باید با تکیه بر خودباوری و ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و ارتباطات وسیع اجتماعی که دارا هستند، از این فرصت بهره ببرند و نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند؛ انتخابات فرصت مناسبی برای نقش‌آفرینی بانوان، به‌عنوان نیمی از جامعه است و از این راه می‌توانند سهم بیشتری در کرسی‌های پارلمان شهری و روستایی داشته باشند.

حیدری نقش بانوان در شورای پنجم شهر مشهد را بسیار برجسته دانست و افزود: دو عضو بانوی شورای شهر مشهد، جزو پرکارترین و دلسوزترین اعضای شورا هستند که میتواند در تمام شهرهای استان تکرار شود.

رئیس شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: حضور بانوان در فضاهای مدیریت شهری فرصت بسیار مغتنمی برای پیگیری مطالبات حوزه زنان است؛ برهمین اساس در این دوره شاهد حضور فعال بانوان در عرصه‌های مختلف همچون معاون شهردار، شهردار منطقه، مدیر پروژه و ... هستیم.

حیدری در پایان گفت: مطالبات زنان صرفا با نقش‌آفرینی بانوان قابل پیگیری است و امیدواریم شاهد همت آنها برای حضور در شوراها باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات