خودروی فوریت‌های ترافیکی در منطقه ۹ آماده به کار شد

خودروی فوریت‌های ترافیکی در منطقه ۹ آماده به کار شد

 خودروی فوریت‌های ترافیکی در منطقه ۹ آماده به کار شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، جواد اصغری بابیان این مطلب، اظهار کرد: بسیاری از موارد اعلامی شهروندان در خصوص تجهیزات و اقدامات ترافیکی را می‌توان در کمترین زمان ممکن و با حداقل هزینه به نتیجه رساند و این سرعت عمل و دقت در پیگیری درخواست‌ها، تاثیر بسزایی در افزایش سطح رضایتمندی شهروندان خواهد داشت.
وی ادامه داد: برای پیگیری به‌موقع و مطلوب به درخواست‌های شهروندان و رفع مشکلات احتمالی در زمینه حمل‌ونقل و ترافیک، خودروی‌های فوریت‌های ترافیکی با تجهیزات و ابزار موردنیاز، به‌صورت آزمونه‌ای(پایلوت) در شهرداری منطقه ۹ طراحی و عملیاتی شده است.
شهردار منطقه ۹ مشهد خاطرنشان کرد: این خودرو به‌صورت شبانه‌روزی در حال گشت زنی و رسیدگی به درخواست‌های شهروندان و رفع موارد اعلام‌شده به مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ هستند.
اصغری تاکید کرد: این خودرو همانند یک جعبه‌ابزار بزرگ و سیار همه تجهیزات موردنیاز همچون موتوربرق، مخازن آب و چسب، انواع تابلوها، ابزار و تجهیزات نصب، نردبان، بالابر برای حمل وسایل سنگین و سایر ابزارهای مناسب را دارد و برج نوری با ارتفاع قابل تنظیم برای روشنایی محیط اطراف جهت انجام ماموریت‌های محوله در شب بر روی این خودرو نصب‌شده است.
شایان ذکر است پیش‌ازاین، در سال جاری جهت پاسخگویی عملیاتی به نیازهای عمرانی و خدمات شهری نیز خودروهای فوریت‌های ۱۳۷ در این دو حوزه راه‌اندازی شده و با حضور در محل مورد درخواست شهروندان، ماموریت‌های محوله را انجام می‌دهند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات