عده‌ای اجرای پروژه‌‌های کلان در ابتدای فعالیت  ...

عده‌ای اجرای پروژه‌‌های کلان در ابتدای فعالیت ...

عده‌ای اجرای پروژه‌‌های کلان در ابتدای فعالیت شورای پنجم را اقدامی نمایشی گمان می‌کردند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد، صبح امروز از برخی پروژه‌های عمرانی سطح منطقه 6 شهرداری بازدید کردند.

احمد نوروزی، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای شهر مشهد با بیان اینکه بخاطر تعریف پروژه‌های مختلف، تحول بزرگی را منطقه 6 شاهد هستیم، اظهارکرد: یکی از پروژه‌های بازدید شده امروز، بدنه‌سازی انتهای کال طرق در تقاطع خیابان حر یا جاده سرخس قدیم است؛ این پروژه در ضلع غربی، 24 متری اجرا می‌شود که تقریبا تمام مسیر را دور می‌زند و ضلع شمالی و جنوبی حر را شامل خواهد شد.

وی در ادامه به بازدید از بازوی چهارم شهید هریری اشاره داشت و گفت: این بازو، مسیری است که از مصلی به شهرک شهید رجایی متصل می‌شود و موجب کاهش ترافیک در مسیر خیابان حر و مجموعه‌ داخل شهرک‌های شهید رجایی و شهید باهنر می‌شود.

بوستان 5 هکتاری مهریز و پروژه 72 هکتاری پارک شهری از دیگر پروژه‌های بازدید شده امروز بود و نوروزی از آنها به عنوان پروژه‌هایی ارزشمند یاد کرد که نقش بسزایی در افزایش سرانه فضای سبز خواهد داشت و موجب رفاه حال شهروندان ساکن در محدوده و دیگر مناطق خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای شهر مشهد با اشاره به پروژه بازگشایی ادامه خیابان شهید معقول، تصریح کرد: توافقات این پروژه درحال انجام است و بدون شک با تکمیل آن، مشکل پل شهید عباسپور در ورودی شهرک شهید رجایی برطرف می‌شود.

نوروزی درخصوص تقاطع غیرهمسطح مصلی نیز گفت: این پروژه درحال اتمام بوده و حجم زیادی از عملیات عمرانی پروژه انجام شده است؛ امیدواریم ظرف مدت 20 روز آینده زیرگذر تقاطع به بهره‌برداری برسد و سپس بتوان بخش همسطح پل و دو دوربرگردان آن را تکمیل کرد.

وی با اشاره به بازدیدی که از شهرک شهید بهشتی داشت هم اظهارکرد: بسیار خرسندیم که در این دوره، دیوار نامهربانی بین دو شهرک شهید بهشتی و شهرک پردیس برداشته شد و الان نیز تحولات خوبی درحال انجام است.

نوروزی با بیان اینکه با بیان اینکه برای مجموع پروژه‌های درحال احداث منطقه 6 شهرداری مشهد بیش از هزار میلیاردتومان اعتبار برای تملک و اجرای پروژه اختصاص یافته است، گفت: بدون شک بهره‌برداری از این پروژه‌ها موجب بهبود شرایط زندگی ساکنان و همچنین گامی تاثیرگذار در جهت ارتقاء سطح محلات هدف بازآفرینی و مناطق پیرامونی می‌شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود افزود: از ابتدای فعالیت شورای پنجم که عملیات اجرایی پروژه‌های بزرگی را شروع کردیم، بسیاری تصور می‌کردند که این اقدامات، نمایشی است ولی امروز شاهد این هستیم که تمام پروژه‌های آغاز شده در ابتدای دوره بهره‌برداری شده و بخش دیگر نیز طی روزهای آتی و نیمه نخست سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

نوروزی خاطرنشان کرد: پروژه‌‎هایی همچون پارک 73 نیز بخشی در همین دوره و بخشی دیگر نیز در دوره آتی تکمیل و در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات