مدیریت شهری حتی یک ثانیه از اجرای پروژه های عمرانی غافل نبوده است

مدیریت شهری حتی یک ثانیه از اجرای پروژه های عمرانی غافل نبوده است

مدیریت شهری حتی یک ثانیه از اجرای پروژه های عمرانی غافل نبوده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، شهناز رمارم عصر امروز در مراسم افتتاح پایانه اتوبوس خواجه ربیع که با حضور شهردار مشهد، فرماندار، جمعی از اعضای شورای شهر، معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد و مدیران شهری برگزار شد، افزود: این ایستگاه نه تنها دغدغه ساکنان محل را برطرف کرد بلکه همه زائران و مجاوران که به خواجه ربیع می آیند از آن بهره مند خواهند شد.
وی اضافه کرد: هر زمان که به خواجه ربیع می آمدم به ویژه روزهای پایانی سال و ایام نیمه شعبان شاهد آن بودم که مردم تا چه اندازه برای استفاده از اتوبوس اذیت می شوند و درکنار آن ساکنان محل نیز از توقف اتوبوس ها در مجاورت منازلشان گلایه داشتند.
رمارم با بیان اینکه دسترسی به حمل و نقل عمومی یکی از حقوق شهروندی است، اظهارکرد: ایجاد زیرساخت هایی مانند این پایانه و ایستگاه قطار شهری از سوی مدیریت شهری در شرایط اقتصادی کشور که اقتصاد کلان ما تحت تاثیر تحریم های ظالمانه به دلیل حق طلبی مردم طی سالیان دراز و بخشی ناشی ازسو مدیریت مدیران کلان مان دچار مشکل شده و مردم را دچار مشکلات جدی اقتصادی کرده قابل توجه است.
عضو هیئت رییسه شورای شهر مشهد ادامه داد: در این شرایط سخت، مدیریت شهری حتی یک ثانیه از اجرای پروژه های عمرانی جهت خدمات رسانی به مردم غافل نبوده است وهمین امر باعث رشد اقتصادی و توسعه شهر شده است.
وی افزود: به روایت آمار واطلاعات، سازمان آمار کشور شهر مشهد ۸درصد رشد اقتصادی را تجربه می کند و این یعنی کار و تلاش و خدمت رسانی که واقعا جای تقدیر دارد از تلاش های آقای کلائی، همکارانشان و همچنین شورای شهر که لوایح پیشرو شهرداری مشهد را حمایت کرده و به تصویب می رسانند.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات