مدیریت شهری حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار را به کارگاه عمرانی تبدیل  ...

مدیریت شهری حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار را به کارگاه عمرانی تبدیل ...

مدیریت شهری حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار را به کارگاه عمرانی تبدیل کرده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید محمد رضا هاشمی، فرماندار مشهد عصر امروز در مراسم افتتاح پایانه اتوبوس خواجه ربیع که با حضور شهردار مشهد، جمعی از اعضای شورای شهر، معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد و مدیران شهری برگزار شد، افزود: شهرداری مشهد اقدامات خوبی در حوزه عمرانی در سطح شهر انجام داده و حاشیه شهر تبدیل به کارگاه عمرانی شده‌ است..
وی اضافه کرد: با اقدامات جهاد گونه شهردار مشهد و تلاش شبانه روزی همکارانشان و همچنین حمایت های شورای شهر تقریبا روز درمیان شاهد افتتاح یک پروژه در شهرهستیم.
هاشمی تصریح کرد: در هفته جاری در جلسه ستاد ملی بازآفرینی شهری، که با حضور شهردار مشهد، استاندار خراسان رضوی و چهار وزیر برگزار شد، مبلغ ۴۰ هزار میلیارد ریال برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد پیش‌بینی و پروژه‌هایی تعریف شد که سال آینده شاهد تحول خوبی در حاشیه شهر مشهد خواهیم بود.
فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به وضعیت زرد کرونایی مشهد، در جلسه ستاد سفر مقرر شد که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پذیرای مسافران نوروزی باشیم.
وی افزود: آستان قدس رضوی مسوولیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در داخل حرم رضوی را عهده دار است اما در حریم باید شهرداری و سایر دستگاه‌ها در این خصوص ورود داشته باشند.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات