پیگیر به صفر رساندن پایانه های خطی اتوبوس هستیم

پیگیر به صفر رساندن پایانه های خطی اتوبوس هستیم

پیگیر به صفر رساندن پایانه های خطی اتوبوس هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سعید حسینقلی زاده مقدم عصر امروز در مراسم افتتاح پایانه اتوبوس خواجه ربیع که با حضور شهردار مشهد، فرماندار مشهد، جمعی از اعضای شورای شهر، معاون عمران،حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد و مدیران شهری برگزار شد، افزود: یکی از دغدغه های مدیریت شهری سامان دادن به مبلمان شهری و حمل ونقل عمومی همزمان با هم است .
وی افزود: محل توقف اتوبوس ها پیش از این در خواجه ربیع وضعیت مناسبی نداشت و حدود ۱۷ خط با تعداد زیادی اتوبوس درپشت باغ دوم آرامگاه خواجه ربیع و در مجاورت واحدهای مسکونی به صورت خطی توقف می کردند که این موضوع علاوه بر ایجاد مشکلاتی برای ساکنان محل، سیما و منظر شهری را مخدوش می کرد.
حسینقلی زاده مقدم اضافه کرد: برهمین اساس و براساس توصیه مدیریت شهری و تکلیف هیئت مدیره سازمان اتوبوسرانی تصمیم گرفته شد تا پایانه متمرکز خواجه ربیع را در زمین مجاور باغ اول خواجه ربیع احداث کنیم.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه با همکاری بین بخشی میان مدیریت شهری وآستان قدس بخشی از زمین پارکینگ متعلق به آستان قدس را در اختیار گرفتیم، اظهارکرد: پس از آن درزمان کوتاهی پایانه ای متمرکز و مجهز برای استقرار خطوط و انتقال اتوبوس هایی که پیش از این به صورت خطی توقف می کردند احداث شد.
وی ادامه داد: انتقال اتوبوس ها به این پایانه علاوه بر افزایش سطح ایمنی تردد اتوبوس ها و کاهش ترافیک باعث تکریم زائران و مجاورانی می شود که به آرامگاه خواجه ربیع مراجعه می کنند.
حسینقلی زاده مقدم گفت: امیدواریم با بهره برداری از این پایانه شاهد رضایت ساکنان منطقه و زائران و مجاورانی باشیم که از این پایانه استفاده می کنند.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد در ادامه افزود: به دنبال این هستیم همانطور که پایانه خطی فلسطین را با افتتاح پایانه شهید جوان و پایانه خطی خواجه ربیع را با افتتاح پایانه متمرکز خواجه ربیع جمع آوری کردیم پایانه های خطی مشهد را با احداث پایانه های متمرکز به صفر برسانیم .
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات