بهره برداری از دوربرگردان غیرهمسطح شهید برونسی

بهره برداری از دوربرگردان غیرهمسطح شهید برونسی

بهره برداری از دوربرگردان غیرهمسطح شهید برونسی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی در پست اینستاگرامی خود می نویسد؛
یکی از مسائل مهم در حوزه ترافیک شهری به ویژه در ایام تعطیلات این بود که در زمانی که شهروندان و زائرین به سمت طرقبه و شاندیز می رفتند، با ترافیک زیادی در بولوار وکیل آباد و دوراهی طرقبه- شاندیز مواجه می شدند.
در مرحله اول اصلاح هندسی؛ عرض این مسیر را افزایش دادیم و ورودی های طرقبه و شاندیز را با اصلاح هندسی از هم یکدیگر تفکیک کردیم تا حجم بار ترافیکی در حوالی پل مهندس پرتوی کاهش پیدا کند.
طرح دیگری که برای ساماندهی ترافیک انتهای بولوار وکیل آباد در دستور کار قرار گرفت؛ پروژه زیرگذر شهید برونسی بود تا با عملیاتی شدن این پروژه از خروجی طرقبه و شاندیز به بزرگراه هاشمی رفسنجانی برای خودروها دسترسی ایجاد شود و افرادی که قصد عزیمت به منطقه بولوار پیروزی را دارند؛ راه خروجی برای آن را از طریق این بزرگراه تامین کنند.
با بررسی های انجام شده توسط معاونت عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، این زیرگذر از مسیر غربی بولوار شهید برونسی پیش از رسیدن به بولوار شهید فکوری آغاز می شود و در طرف مقابل قبل از ورودی بولوار پیروزی در مسیر شرقی در بولوار برونسی به سمت وکیل آباد به پایان می رسد.
این پروژه که از تیرماه سال جاری عملیات عمرانی آن آغازشده بود به لطف خداوند متعال پیش از موعد ۹ ماهه‌ای که برای آن پیش‌بینی‌شده بود، امروز به بهره‌برداری می‌رسد و امید داریم در سبک شدن بار ترافیکی این منطقه نقش موثری را ایفا کرده باشیم.
از اهالی منطقه به‌ویژه بولوار گلدیس عذرخواهی می‌کنم، زیرا که در طول اجرای این پروژه شرایط سختی را سپری کردند و مسیر ارتباطی بولوار شهید برونسی از سمت بلوار گلدیس مسدود شده بود.
از همکاران خود نیز در معاونت عمران، حمل‌ونقل و ترافیک و سازمان عمران نیز کمال تشکر را دارم.
غزاله شهیدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات