فعالیت‌های اجتماعی مورد حمایت شورای پنجم بوده  ...

فعالیت‌های اجتماعی مورد حمایت شورای پنجم بوده ...

فعالیت‌های اجتماعی مورد حمایت شورای پنجم بوده است/ استقبال از بهار، تجلی رویکرد اجتماع‌محور مدیریت شهری

به گزارش  پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمدرضا حیدری در حاشیه بازدید از پویش کوچه‌های رنگی در محله جنت که توسط شورای اجتماعی محله و جمعی از اهالی و کسبه و معتمدین محل درحال انجام است، اظهارکرد: محور برنامه‌های اجتماعی، مردم هستند و یکی از عرصه‌های تجلی مشارکت مردمی، همین پویش استقبال از بهار است که بخشی را شهرداری عهده‌دار شده و بخش دیگری را هم حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی بسترسازی می‌کند.

وی با بیان اینکه فلسفه شکل‌گیری شورای اجتماعی محلات، همراهی کردن مدیریت شهری، مشارکت در فرآیند تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری و همچنین مشارکت در کارهای توسعه محله است، گفت: یکی از بسترهای مناسب برای تحقق این اهداف و سیاست‌های از پیش تعیین‌شده، استقبال از بهار است.

حیدری افزود: بسترها و زیرساخت‌های لازم برای رنگ‌آمیزی دیواره‌ها و کف معابر و محل عبور و مرور شهروندان توسط شهرداری فراهم شده و با مشارکت برخی‌ سمن‌ها، گروه‌های دانشجویی و تشکل‌ها و کسبه و معتمدین و ... انجام می‌شود.

رئیس شورای شهر مشهد در ادامه تصریح کرد: طرح‌‎ها و برنامه‌های اجتماعی همیشه مورد حمایت شورای پنجم بوده چراکه سرزندگی و شادابی را در محله‌های مختلف شهر، بویژه محلات قدیمی و تاریخی به ارمغان می‌آورد.

حیدری گفت: بسیار خرسندیم که در محله جنت، شورای اجتماعی محله به کمک شهرداری و جوانان محل فضای شاد و بانشاطی را با رنگ‌آمیزی ورودی بازار فراهم آورده است؛ امیدواریم که برنامه‌های این چنینی تداوم داشته باشد و از این طریق بتوان فضای زیبا و مناسبی برای ورود سال جدید و آغاز سال نو در این بافت تاریخی شاهد باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات