جذب ۷۸ درصدی اعتبار عمرانی ۸هزار و۶۹۳ میلیارد تومانی حوزه ترافیک

جذب ۷۸ درصدی اعتبار عمرانی ۸هزار و۶۹۳ میلیارد تومانی حوزه ترافیک

جذب ۷۸ درصدی اعتبار عمرانی ۸هزار و۶۹۳ میلیارد تومانی حوزه ترافیک

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، خلیل‌الله کاظمی امروز در مراسم افتتاح دوربرگردان زیرگذر شهید برونسی که با حضور شهردارمشهد، رییس و جمعی از اعضای شورای شهر برگزار شد، افزود: تیرماه سال جاری عملیات اجرایی پروژه زیرگذر شهید برونسی آغاز شد تا مشکل ترافیکی پل پرتوی حل شود.
وی اضافه کرد: طبق آمار ۲۰ تا ۳۰ درصد از خودروهای عبوری از بولوار وکیل‌آباد از مسیر پل پرتوی به میدان نمایشگاه تردد دارند که احداث دوربرگردان زیرگذر برونسی به کاهش این میزان بار ترافیکی کمک می‌کند.
کاظمی بابیان اینکه بهره‌برداری از این زیرگذر برکاهش ترافیک بولوار پیروزی نیز تاثیر مثبت خواهد داشت، اظهار کرد: این پروژه که با معارضات بسیاری ازجمله دکل‌های فشارقوی برق، لوله‌های آب ،فیبر نوری و.. روبرو بود ظرف مدت ۸ ماه آماده بهره‌برداری شد.
معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به اینکه۸ هزار و ۶۹۳ میلیارد تومان اعتبار عمرانی حوزه ترافیک بوده است تصریح کرد: از این مبلغ ۷۸درصد جذب مالی داشته‌ایم، و ۷۶۳ پروژه تعریف‌شده دارای ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی است.
وی ادامه داد: همکاران ما در سه نوبت‌کاری مشغول فعالیت هستند، آن‌ها از کار خسته نمی‌شوند اما حواشی آن‌ها را خسته می‌کند، درحالی‌که ریال به ریال اختصاص‌یافته شده به پروژه‌ها و هزینه کرد اعتبارات مشخص است .
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات