رویکرد شهردارمشهد در عمل به وظائف میزبانی از زائران درست است/ پروتکل  ...

رویکرد شهردارمشهد در عمل به وظائف میزبانی از زائران درست است/ پروتکل ...

 رویکرد شهردارمشهد در عمل به وظائف میزبانی از زائران درست است/ پروتکل های سختگیرانه اعمال شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد؛ حجت‌الاسلام پژمان فر در پاسخ به اینکه اگر شهردار مشهد بودید، چه رویکردی را در استقبال از زائران پیش می‌گرفتید؟؛ تاکید کرد: رویکرد شهردار مشهد در عمل به انجام وظایف خودش در قبال زائران و مسافران کاملا درست است‌ .شهرداری مشهد و آستانقدس وظیفه‌دارند، آماده میزبانی از زائران رضوی باشند و وظایفشان را به‌خوبی انجام می‌دهند.

وی افزود: اگر پروتکل‌ها رعایت نشود ولو تمامی ورودی‌های شهر مشهد را ببندیم بازهم این شیوع اتفاق می‌افتد کما اینکه در خوزستان این ممنوعیت‌ها را شاهدیم اما مردم پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند و وضعیت کرونا در این استان خوب نیست.

عضو مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه اقتصاد شهر مشهد یک سال است تعطیل‌شده و ضرر و زیان غیرقابل‌تحملی به اقتصاد و گردشگری واردشده است گفت: در ایام نوروز دانشگاه علوم پزشکی مشهد باید با اجرای پروتکل‌های سختگیرانه از کرونا پیشگیری کند.
وی با تاکید بر اینکه ممنوعیت سفر و آماده نبودن برای میزبانی چاره کرونا نیست؛ تصریح کرد: مسئولان حوزه بهداشت و درمان باید تلاش کنند این پروتکل‌ها را به شکل دقیقی رعایت تا اقتصاد شهر کمتر خسارت ببیند و حضور زائران و سلامتشان نیز تامین شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات