رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت روز 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت روز 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت روز 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.
.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رشت، متن پیام احمد رمضانپور نرگسی به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

دوازدهمین روز از بهار هرسال یادآور اعلام نتایج حماسه پرشکوه همه‌پرسی ملت بزرگ ایران برای تأسیس نظام «جمهوری اسلامی» است. نهالی که آن روز ایرانیان از هر قوم و نژاد و جنسیت و دین و مذهب در این سرزمین کاشتند، اکنون چنان سرسبز، تنومند و بارورشده که در برابر تندبادهای روزگار به‌خوبی قامت افراشته و به مدد دو بال جمهوریت و اسلامیت، همانند همای سعادت، بهروزی آحاد ملت و تحقق شعارها و آرمان‌های انقلاب را هدف راستین خود نهاده است.

امروز و در چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگری برای اجماع نظر نخبگان، اندیشمندان، دولتمردان، متصدیان ارکان مختلف حاکمیت و آحاد ملت بزرگ ایران در راه غلبه بر موانع توسعه‌ای کشور و سرافرازی بیش ‌از پیش نظام جمهوری اسلامی، به رأی و نظر مردم بویژه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی 1400 نیاز است.

برگزاری انتخابات مکرر در بیش از چهار دهه گذشته کوششی در امتداد همین مسیر بوده است و نظام جمهوری اسلامی در آینده نیز با اتکاء به همین ظرفیت و دیگر اصول مترقی قانون اساسی به‌عنوان میثاق ملی ما ایرانیان، برای دستیابی به ایرانی آباد، آزاد و سربلند گام برمی‌دارد.

تابندگی، اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی و محبوبیت روزافزون آن‌ که به برکت خون شهیدان و پایمردی ملت ایران و تدبیر و بصیرت رهبری معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) در ادوار مختلف حاصل شد، حقیقتی انکارناپذیری است.

اینجانب ضمن گرامیداشت 12 فروردین و تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس نظام مقدس جمهوری اسلامی؛ عظمت ملت شریف ایران اسلامی بویژه رشتوندان عزیز و گرامی را در ظل عنایات حضرت ولی‌عصر (عج) از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم و امیدوارم که در این سال که با درایت رهبر معظم انقلاب، مزین به سال «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» شده است، با توکل به خدای سبحان و پشتوانه ملت بزرگ ایران اسلامی با غلبه بر مشکلات، گام‌های استوارتری در راه توسعه و پیشرفت کشور برداریم.


...ومن الله التوفیق
احمد رمضانپور نرگسی
رییس شورای اسلامی شهر رشت


لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات