انجام قریب به ۴۰۰ عملیات توسط آتش نشانان شهر مشهد

انجام قریب به ۴۰۰ عملیات توسط آتش نشانان شهر مشهد

انجام قریب به ۴۰۰ عملیات توسط آتش نشانان شهر مشهد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، آتشپاد مسعود ظهوریان بابیان این مطلب اظهار کرد: بر اساس استخراج و پالایش داده‌های آماری توسط کارشناسان گروه برنامه‌ریزی سازمان آتش‌نشانی مشهد در هفته گذشته و از مورخ پنجم لغایت یازدهم فروردین‌ماه سال جاری، ۱۲ هزار و ۷۸۷ تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی مشهد برقرارشده که از این تعداد تماس ۶ هزار و ۹۹۹ تماس آن مزاحمی بوده است.
وی افزود: در این هفت روز درمجموع ۳۹۲ عملیات توسط آتش‌نشانان انجام‌شده که ۱۳۶ مورد آن اطفا حریق و ۲۵۶ عملیات نیز امداد و نجات و خدمات ایمنی بوده است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد بیان کرد: در ماموریت های اعزامی طی این مدت هزار و ۸۴۱ آتش‌نشان حضور داشته‌اند و به‌وسیله ۵۹۶ دستگاه خودروی سبک و سنگین اطفا حریق و موتورسیکلت‌های آتش‌نشانی این ماموریت های امدادی انجام‌شده است.
ظهوریان خاطرنشان کرد: درمجموع عملیات اطفای حریق و امداد و نجات، همچون ماه‌های گذشته، رهاسازی گرفتار شدگان در آسانسورها در صدر عملیات امداد و نجات این سازمان طی هفت روز بوده است.
وی اضافه کرد: طی هفت روز ۳۴۶ هزار و ۳۶۵ مترمربع کنترل ایمنی ساختمان‌های در حال احداث و یا تکمیل‌شده، مسکونی، تجاری، اداری و مراکز درمانی و همچنین ۱۳۱ بازدید پیشگیرانه توسط همکاران اداره پیشگیری و نظارت سازمان صورت گرفته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات