آمادگی شبکه برق شهرستان میناب برای  پیک بار تابستان

آمادگی شبکه برق شهرستان میناب برای  پیک بار تابستان

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "هاجر عبدی" در دیدار با مجید سلشور فرماندار ویژه میناب با اشاره با آغاز فصل گرم سال بر لزوم همکاری مردم و دستگاه‌های اجرایی در مدیریت پیک بار شبکه گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در سال گذشته بسیاری از شبکه‌های فرسوده میناب با اجرای مانورهای جهادی اصلاح شد.
عبدی در ادامه اظهار داشت: پایداری برق در استان هرمزگان یک اصل حیاتی است و رفاه مردم با برق پیوند خورده است که با توجه به رشد صنایع در استان، مصرف برق نیز به‌طور قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌یابد.
وی با بیان اینکه افزایش مصرف برق نیز احداث شبکه و زیرساخت‌های انتقال و توزیع برق را به همراه دارد، افزود: این امر سرمایه گذاری در صنایع بالادستی و تولید را می‌طلبد که با توجه به هزینه‌های بسیار زیاد سرمایه‌گذاری در بخش تولید، وزارت نیرو و شرکت توانیر سیاست مدیریت مصرف انرژی را در پیش گرفته است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان اظهار داشت: استان هرمزگان به لحاظ شرایط اقلیمی و خاص آب و هوایی از استان‌های پرمصرف در تابستان است. برای حفظ پایداری برق و رفاه مردم نیاز است اماکن دولتی در ساعات اوج مصرف در مدیریت مصرف همکاری ویژه داشته باشند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات