شهردار ارومیه به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش پیامی صادر کرد

شهردار ارومیه به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش پیامی صادر کرد

مجید آقازاده شهردار ارومیه به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش پیامی صادر کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  مجید آقازاده شهردار ارومیه به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش پیامی صادر کرد.  در این پیام آمده است:
بسمه تعالی
بیست و نهم فروردین فرصت مغتنمی برای یادآوری رشادت ها و دلاوری های ارتش همیشه قهرمان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این نیروی مخلص، ولایی و انقلابی است.
ایثارگری ارتشیان جان بر کف در همه عرصه ها و دوره ها و به ویژه در دفاع مقدس و حراست از کشور عزیزمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی مثال زدنی است. نیرویی که صداقت، مردمی بودن و حرکت در خط ولایت فقیه شاخصه اصلی آن محسوب می شود.
ارتش علاوه بر  فداکاری در حوزه های دفاعی در حوزه سلامت نیز با شیوع کرونا داوطلبانه پیشقدم شده و به یاری هموطنان شتافت و با در اختیار گذاشتن توان بهداشتی و پزشکی و همچنین سایر نیروهای عملیاتی کمک شایانی در راستای مدیریت شرایط بحرانی کرونا داشته است.
به طور کلی هرکجا ملت ما به کمک نیاز داشته اند ارتش در آنجا بی منت و بدون تبلیغات حاضر بوده از عرصه های دفاعی و سلامت و تا کمک به هموطنان در حوادث و رویدادهای مختلف.
اینجانب روز ارتش را بر تمامی پرسنل فداکار این نیرو اعم از فرماندهان، افسران، درجه داران و سربازان تبریک گفته و آرزوی موفقیت و سلامتی برای همه شان دارم و امیدوارم در سایه عمل به منویات فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و تحت عنایات خاص حضرت ولیعصر(عج) در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره همچون همیشه موفق باشند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات