مبادله تفاهم‌نامه طرح گسترش سواد آبی در اداره کل آموزش و پرورش قم

مبادله تفاهم‌نامه طرح گسترش سواد آبی در اداره کل آموزش و پرورش قم

به گزارش  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "علی اصغری" مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قم در این جلسه گفت: شرکت‌های آب منطقه‌ای به عنوان زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران چند سالی است طرحی به‌نام طرح دانش آموزی نجات آب که به اختصار (داناب) گفته می‌شود را شروع و اجرا نموده که جامعه هدف در این طرح کلیه دانش آموزان مقطع اول دوره متوسطه سراسر کشور هستند و از سال گذشته با توجه به اینکه کتاب انسان و محیط زیست با هم اندیشی و همکاری کارشناسان وزارت نیرو وآموزش و پروزش تدوین شده به تفاهم‌نامه داناب طرح گسترش سواد آبی با تأکید بر کتاب مذکور تنظیم و مبادله می‌شود.
وی با اشاره به مسائل و چالش‌های اصلی حوزه آب در کشور افزود: در این برنامه‌ها مسائل ارزشی پیرامون آب، مسائل کمی، مسائل کیفی، بحث آب مجازی، ارزش ذاتی و اقتصادی آب و.... در روندی نظام‌مند مورد آموزش قرار می‌گیرد.
در ادامه "حمیدرضا شیخ الاسلام" مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: در سال‌های گذشته در اداره کل تعدد تفاهم‌نامه‌ها با ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف در استان باعث شده بود که فقط در حد مبادله باقی بماند و کاری صورت نگیرد، لذا تصمیم بر این شد تنها تفاهم‌نامه‌هایی که قابلیت اجرا داشته و باعث افزایش فرهنک و سواد فرهنگی می‌شود مبادله گردد.
شیخ الاسلام با بیان اینکه اگر هزینه‌ای از بیت‌المال صرف می‌شود باید در راستای فرهنگ سازی درست و مطلوب باشد، عنوان کرد: با دید خوب و مثبتی که مدیریت و کارکنان شرکت آب منطقه‌ای استان دارند، ان‌شاءالله در راستای آموزش و فرهنگ‌سازی مصرف آب در بخش‌های مختلف گام‌های موثری برداشته خواهد شد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات