برگزاری نشست مجازی ماهانه (فروردین) سازمان های مردم نهاد زیست محیطی استان اصفهان

برگزاری نشست مجازی ماهانه (فروردین) سازمان های مردم نهاد زیست محیطی استان اصفهان


نخستین نشست مجازی ماهانه (فروردین )سازمان های مردم نهاد زیست محیطی استان اصفهان با حضور اعضای مرتبط برگزارشد.

به گزارش«پارما» از اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی حفاظت محیط زیست استان اصفهان، ، نشست ماهانه فروردین سازمان های مردم نهاد محیط زیستی استان اصفهان به صورت وبینار و با حضور اعضای مرتبط ، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان و مدیران مرتبط ستادی در سالن جلسات این اداره کل برگزارشد.

مناسبت روز جهانی زمین پاک و برنامه ریزی جهت اجرای برنامه این مناسبت، تاکید بر آموزش های همگانی زیست محیطی جهت تسهیلگری جوامع محلی، موضوع پسماند ها در برخی از مناطق محیط زیست، تالاب بین المللی گاوخونی، موضوع زمین خواری و کوه خواری، نقش محیط بانان در حفظ محیط زیست، جلوگیری از مجوز برای معادن، از جمله مهمترین موضوعات محوری بود که توسط مدیران عامل سازمان های مردم نهاد زیست محیطی استان اصفهان در این جلسه مطرح شد.

ایرج حشمتی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در این نشست از تغییرکاربردی ها، توسعه ناپایدار ، بارگذاری های فراتر ار تحمل محیط و بی توجهی به ارتقای فرهنگ محیط زیست را از جمله علل بروز معضلات زیست محیطی استان یاد کرد.

وی بر برنامه محور بودن فعالیت های این اداره کل تاکید کرد و گفت: مناسبت های زیست محیطی فرصت مغتنمی برای ارتقای فرهنگ و سواد زیست محیطی در جامعه است.

در این نشست درباره موضوعات و معضلات محیط زیست استان اصفهان تبادل نظر گردید و پیشنهادها و راهکارهایی جهت رفع این مشکلات ارائه شد.

همچنین برنامه های روز جهانی زمین پاک توسط اداره کل حفاظت محیط زیست استان و سازمان های مردم نهاد زیست محیطی ارائه شد.

نشست سازمان های مردم نهاد زیست محیطی استان اصفهان با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان و معاونین و مدیران ستادی مرتبط به صورت ماهانه با هدف تقویت نقش نهادهای مردمی در مدیریت کلان محیط زیست استان تشکیل می شود .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات