آخرین اخبار مصاحبه استخدامی / با بیماران کرونا پس از درمان مصاحبه  می‌شود

آخرین اخبار مصاحبه استخدامی / با بیماران کرونا پس از درمان مصاحبه  می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، سید مهدی حسینی تصریح کرد: آزمون استخدام سازمان حفاظت محیط زیست هماهنگ با سایر دستگاه های اجرایی در قالب هشتمین آزمون سراسری استخدام اتفاق افتاد و نتیجه آن سال گذشته اعلام شد.

وی ادامه داد: پس از آن سازمان اداری و استخدامی و سازمان سنجش برای تایید مدارک داوطلبان به دستگاه‌ها مهلت دادند و در نهایت در روز بیست و چهارم اسفندماه سال گذشته تمام اطلاعات دریافتی در سامانه بارگذاری و نتیجه اولیه حدود دو هفته پیش اعلام شد.

مدیر کل امور اداری سازمان حفاظت محیط زیست بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته مقرر شد به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و در نظر گرفتن شرایط قرمز کرونا در تهران، مصاحبه از داوطلبان محیط بانی در استان ها صورت بگیرد. بر این اساس،  فرم های مربوطه و بخشنامه‌های مربوط به شیوه مصاحبه را در اختیار اداره های محیط زیست استان ها قرار دادیم؛ آنها نیز بر اساس متقاضیانی که داشتند برای برگزاری مصاحبه برنامه ریزی کردند.

مراحل مختلف سنجش متقاضیان محیط بانی

حسینی با اشاره به مراحل مصاحبه گفت: مصاحبه با محیط بانان شامل بخش های مختلف می شود؛ در ابتدا از متقاضیان تست سلامت و پایش توسط پزشک انجام می شود؛ سپس تست روانشناسی صورت می‌‌گیرد. پس از آن در اردوی طبیعت همراه و محیط‌بانان مجرب در کوهستان، برای آشنایی با شرایط کار محیط بانان شرکت می کنند.

وی تصریح کرد: پس از این مراحل، ارزیابی توسط فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست و محیط بانان صورت می گیرد و جمع بندی این موارد به عنوان نتیجه آزمون اعلام می شود.

مدیر کل امور اداری سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: به دلیل شرایط حاکم ویروس کرونا اعلام کردیم که داوطلبان تست کرونا بدهند و در صورت مثبت شدن جواب تست، برای جلوگیری از سرایت بیماری به سایر افراد، دو هفته استراحت کنند و پس از سلامت قطعی، دوباره روال مصاحبه را برای این افراد انجام می‌دهیم.

حسینی با اشاره به انجام مصاحبه حوزه کارشناسی در ستاد حفاظت محیط زیست،  گفت: امروز اولین روز مصاحبه ۸۷ داوطلب در حوزه کارشناسی بود ؛ این افراد متقاضی استخدام در بخش کارشناسی حوزه های مختلف اعم از کارشناس پایش، کارشناس حوزه طبیعی، معاونت انسانی، کارشناس حقوقی، کارشناس امور اداری و کارشناس مالی هستند.

وی ادامه داد: مصاحبه از برگزیدگان تا روز چهارشنبه ادامه دارد اما کسانی که به دلیل مشکل بیماری کرونا نتوانند به موقع حاضر شوند مجدداً وقت دیگری را برای مصاحبه با آنها لحاظ می کنیم. در نهایت سازمان سنجش بر اساس نمره علمی و مصاحبه افراد برگزیدگان آزمون استخدام را اعلام می‌کند.

مدیر کل امور اداری سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه ۶۱۸ نفر داوطلب پذیرفته شده برای مصاحبه محیط بانان و ۸۷ نفر داوطلب پذیرفته شده برای مصاحبه حوزه کارشناسی اعلام شد، گفت: بر اساس مجوز درصدد جذب ۵۰ کارشناس و ۳۵۰ محیط بان هستیم اما به احتمال زیاد بخشی از ظرفیت ها خالی می‌ماند چراکه یا شرکت کننده در آن بخش نبوده یا کسی پذیرفته نشده است؛ ظرفیت‌های خالی برای دوره بعد محفوظ می مانند.

در نهایت مدیر کل امور اداری سازمان حفاظت محیط زیست برای همه داوطلبان آرزوی موفقیت کرد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات