همواره سعی کردم بدور از حاشیه باشم چراکه آرامش شهر از هر چیزی مهمتر است

همواره سعی کردم بدور از حاشیه باشم چراکه آرامش شهر از هر چیزی مهمتر است

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، همزمان با روز جهانی کار و کارگر آیین آغاز عملیات اجرایی پارک پایداری در حاشیه رودخانه تجن و پارک موزه دفاع مقدس با حضور علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، سردار ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، محمدی تاکامی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، توکلی مدیرکل دفترفنی استانداری مازندران، معصومی گرجی مدیرکل حوزه هنری استان، عباسی معاون فرماندار ساری، حمیدرضا مرادی سرپرست شهرداری مرکز مازندران و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

حمیدرضا مرادی سرپرست شهرداری ساری در گفتگویی در حاشیه این برنامه با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ایام ماه مبارک رمضان به آغاز عملیات احیای باغ ایرانی در صفرآباد ساری اشاره کرد و گفت: امروز این افتخار را دارم که پس از قریب به ۲۰ سال از برنامه ریزی های گوناگونی که برای یکی از قدیمی‌ترین باغ‌های شهرمان اتفاق افتاده، آغاز عملیات احیا و احداث باغ ایرانی در صفرآباد ساری را اعلام نمایم.

وی افزود: باغ ایرانی صفرآباد با مساحتی بالغ بر 75هزار مترمربع و داشتن درختان کهن، می توانست یکی از بهترین تفرجگاه‌های کشور باشد که متاسفانه در سال‌های اخیر مورد غفلت قرار گرفت.

سرپرست شهرداری ساری از حمایت های استاندار مازندران در احداث این باغ قدردانی کرد و گفت: از درایت هوشمندانه و مدبرانه استاندار محترم مازندران در حمایت های لازم برای احیای این باغ ایرانی و پروژه مهم گردشگری در مرکز استان قدردانی می نمایم.

مرادی گفت :در سال‌های گذشته بنا بر این بود که این باغ اصیل و با قدمت را تفکیک نماید و همانند سایر املاک و دارایی‌های شهرداری به فروش برسانند اما خواست خدا و  اهتمام مردم بر آن شد که حداقل این باغ بعنوان سرمایه برای ساری باقی بماند.

در ادامه سرپرست شهرداری ساری به استفاده از ظرفیت‌های داخلی مجموعه شهرداری برای انجام پروژه‌های عمرانی اشاره و تصریح کرد: امروز وظیفه من و همکارانم خدمت به شهروندان با استفاده از توان درون سازمانی است و تلاش می‌کنیم از ظرفیت و توانمندی داخلی بجای خرید و برون‌سپاری استفاده کنیم. همکاران من در ماه‌های آینده بیش از پیش اثبات خواهند کرد که شهر را می توان با توان داخلی مجموعه شهرداری ساخت و آباد کرد.

مرادی گفت: تاکنون از کمبودها و آنچه در سال‌های اخیر در ساری گذشته است چیزی نگفتم؛ اهل حرف زدن نیستم و همیشه سعی کردم از حاشیه به دور باشم؛ چرا که آرامش شهر مهم تر از هر چیز است و نباید بگذاریم نامهربانی ها بر کار ما اثر منفی بگذارد.

سرپرست شهرداری ساری اظهار داشت: امروز همزمان با آغاز این پروژه ، 3 پروژه احداث پارک پایداری، پارک محله‌ای امام رضا(ع) و مسجد صاحب الزمان(عج) در خیابان امامزاده عباس(ع) نیز آغاز می شود و امیدوارم با همدلی و استفاده از توانمندی درون سازمانی مجموعه شهرداری، مسیر توسعه و  خدمت رسانی هموار و تسریع شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات