نخستین مسئولیت کارگران، تقویت حس مسئولیت پذیری است

نخستین مسئولیت کارگران، تقویت حس مسئولیت پذیری است

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "احمدرضا خسروی" در شانزدهمین گردهمایی (وبینار) سالیانه HSE به برخی از مسئولیت‌های مهم جامعه کارگری در شرایط کنونی اشاره و اظهار کرد: نخستین مسئولیت کارگران برقراری و تقویت حس مسئولیت پذیری در قبال خود و جامعه، توجه به محیط زیست و بهداشت محیط کار است.
وی اضافه کرد: فعالیت کارگران بایستی به گونه‌ای باشد که به ویژه در شرایط کرونایی امروز، بتوانند ضمن محافظت از خود و سایر همکاران از محیط زیست نیز صیانت به عمل آورده و اجازه ندهند محیط پیرامون دستخوش آلودگی‌ها و ضایعات شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، خرد ورزی در محیط کار و زندگی را از دیگر مسئولیت‌های خطیر جامعه کارگری در دنیای فعلی دانست و گفت: کارگران بایستی همراه با تغییرات دنیای کنونی نگاه و نگرش قبلی خود را تغییر داده و از قوه تفکر در جهت بهبود شرایط بهره گیرند.
وی آگاهی‌رسانی را مسئولیت مهم خانواده صنعت برق عنوان کرد و بیان داشت: یکی از رسالت‌های اصلی کارکنان صنعت برق، اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی عموم مردم جامعه و سایر همکاران نسبت به خطرهای این صنعت است و باید تلاش شود تا با بهره‌گیری از ابزارها و روش‌های مختلف اطلاع رسانی، تمامی مردم را نسبت به خطرات و ریسک‌های این صنعت پر خطرآشنا و آگاه سازند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات