قطع برق ناشی از طوفان در روستاهای منطقه طارم قزوین برطرف شد

قطع برق ناشی از طوفان در روستاهای منطقه طارم قزوین برطرف شد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "احمد احمدی" مدیر برق شهرستان قزوین گفت: روز گذشته به دلیل بارش‌های پراکنده و وزش باد شدید در مناطقی از طارم شاهد پارگی کابل‌های برق در برخی روستاها بودیم و این امر موجب خاموشی کوتاه مدت در برخی روستاها شد.
وی اضافه کرد: وزش باد شدید در سه منطقه طارم موجب پارگی سیم‌ها و قطع کلید 20 کیلو ولت و نیز قطع برق 60 روستا شد که این مناطق حدود 2 ساعت با خاموشی مواجه شدند.
احمدی تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی و احتمال وقوع حوادث در مناطق بادخیز تیم‌های عملیاتی اداره برق در منطقه در آماده باش کامل قرار داشت و پس از پارگی و قطع شدن کابل‌های برق بلافاصله با 6 تیم عملیاتی وارد عمل شدیم تا جریان برق برقرار شود.
وی گفت: در پی قطع برق در روستاهای منطقه طارم مانند اورگن ترک، محمد ده، مصطفی لو، اردک، اسماعیل آباد، ماهین، مغانک، شیزر، سزنق و کوه گیر به‌سرعت وارد ماموریت شدیم و با بکارگیری 12 نیروی متخصص و فنی نسبت به رفع نواقص و پارگی سیم و کابل‌ها اقدام و پس از دو ساعت برق شبکه متصل و این روستاها مجددا برق‌دار شد.
مدیر برق شهرستان قزوین در ادامه از همه مشترکان به‌ویژه ساکنان روستاها درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه پارگی و قطع سیم و کابل‌های برق در مسیرهای سکونت خود، موضوع را از طریق شماره تلفن 121 اطلاع دهند تا تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق برای رفع اشکال و برقراری برق شبکه وارد عمل شوند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات