همزمان با روز جهانی پرندگان مهاجر دیدار صمیمانه زیست‌محیطی با اعضای هیأت مدیره انجمن حفاظت از پرندگان آوای بوم

همزمان با روز جهانی پرندگان مهاجر دیدار صمیمانه زیست‌محیطی با اعضای هیأت مدیره انجمن حفاظت از پرندگان آوای بوم

همزمان با روز جهانی پرندگان اعضای هیأت مدیره انجمن تخصصی حفاظت از پرندگان آوای بوم با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش پارما دریافتی از اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی حفاظت محیط زیست استان اصفهان همزمان با روز جهانی پرندگان مهاجر، مدیر عامل انجمن حفاظت از پرندگان آوای بوم به اتفاق اعضای هیأت مدیره این انجمن با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان و همراهان دیدار صمیمانه‌ای داشتند. در این دیدار، هر یک از اعضای هیأت مدیره انجمن، ضمن ارائه گزارش عملکرد حوزه های کاری خود در بخش‌های تیمار و رهاسازی پرندگان آسیب دیده، روابط عمومی، آموزش و اداری - مالی، دیدگاه‌های خود را نیز مطرح ساختند. ایمان ابراهیمی مدیرعامل انجمن نیز ضمن جمع بندی صحبت اعضا اصلاح رویکرد مسئولان و جامعه نسبت به حفاظت از پرندگان را امری ضروری دانست .

در ادامه مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ضمن قدردانی از تلاش ارزشمند این انجمن تخصصی ، آموزش و فرهنگ سازی را حلقه مفقوده در جامعه برشمرد و از پرنده نگری به عنوان موضوع بسیار جذاب که به واسطه آن می‌توان فرهنگ محیط‌زیست و دوستی با طبیعت را در بین گروه‌های مختلف اجتماعی نهادینه ساخت، یاد کرد دکتر حشمتی پیشنهادهای کاربردی خود در این زمینه برای جذب مخاطبین تاثیرگذار در جامعه را نیز مطرح ساخت .

در پایان این دیدار به پاس قدردانی از تلاش تخصصی انجمن حفاظت پرندگان زیست بوم، تندیس یادبود روز جهانی پرندگان مهاجر و لوح سپاس اداره کل از مجموع اعضای این گروه از سوی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان به مدیرعامل این انجمن اهدا شد.

موسسه آوای بوم که از تیر ماه 1394 فعالیت خود را در راستای ارتقای فرهنگ زیست محیطی، ترویج پرنده نگری، تیمار و رها سازی پرندگان و انجام طرح های اجرایی و آموزشی مرتبط با پرندگان آغاز نموده تلاش می کند مردم را با پرنده نگری، حیات پرندگان، اهمیت پرندگان و دیگر مسائل مرتبط با پرندگان آشنا سازد .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات