ضرورت اتخاذ تدابیر ویژه برای تامین پایدار آب و برق در استان بوشهر

ضرورت اتخاذ تدابیر ویژه برای تامین پایدار آب و برق در استان بوشهر

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "علی محمدی" در نشست شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان بوشهر، اظهار کرد: با توجه به کاهش بارش‌ها در سطح کشور و استان بوشهر، شرایط ویژه‌ای از نظر تامین نیازهای مردم پیش روی ما قرار دارد و امیدواریم با همکاری مردم بتوانیم از این شرایط عبور کنیم. کاهش ذخیره سدهای کشور موجب بروز چالش‌هایی در راستای تامین آب شرب و کشاورزی و همچنین تولید برق از نیروگاه‌های برق‌آبی خواهد شد.
رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان بوشهر با اشاره به توصیه‌های موکد مسئولان انرژی، خاطرنشان کرد: با توجه دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت نیرو، اتخاذ تدابیر ویژه برای عبور از فصل تابستان و تامین پایدار آب و برق هم‌استانی‌ها ضروری است.
وی شرکت‌های تابعه این وزارتخانه را به عنوان الگوی مدیریت مصرف معرفی کرد و گفت: با توجه به شرایط حساس پیش رو، مدیریت مصرف بهینه آب و برق در شرکت‌های صنعت آب و برق باید با حساسیت بیشتری در دستورکار قرار بگیرد.
محمدی تصریح کرد: تامین پایدار آب و برق، رسالت سنگینی است که بر عهده همکاران در استان بوشهر قرار دارد، لذا باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در استان برای خدمت‌رسانی به مردم و کسب رضایت آن‌ها استفاده شود.
رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان بوشهر اضافه کرد: در روزهای آتی چک لیست مصرف برق دستگاه‌های اجرایی تدوین و جهت ابلاغ به دستگاه‌های اجرایی استان به استانداری بوشهر ارائه خواهد شد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات