نرخ کرایه تاكسى هاى شهرى اروميه براى مسير های مستقيم 1500 تومان تعيین شد/ تماس با سامانه 137 در صورت بروز تخلف

نرخ کرایه تاكسى هاى شهرى اروميه براى مسير های مستقيم 1500 تومان تعيین شد/ تماس با سامانه 137 در صورت بروز تخلف

معاون سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت:  نرخ كرايه هاى تاكسى و اتوبوس هاى شهرى،  میانگین 35 درصد افزايش یافته است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ فخرالدین معصوم زاده بیان کرد: کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی ، 35 درصد با تصویب شورای اسلامی شهر و تایید فرمانداری شهرستان ارومیه افزایش یافت و از 18 اردیبهشت امسال طبق مصوبه در سطح شهر قابلیت اجرا پیدا کرد.

وی با اشاره به افزایش نرخ کرایه تاکسی در سطح شهر ارومیه؛ عنوان کرد: اگرچه نرخ کرایه تاکسی به صورت میانگین 35 درصد افزایش یافته است اما این افزایش در مسیرهای مستقیم شهری فقط 25 درصد بوده  و افزایش 35 درصدی شامل سایر مسیرها  و شهرک های اقماری  است.

معصوم زاده گفت:  نرخ تاكسى هاى شهرى در مسير های مستقيم جهت رند شدن قیمت با افزایش 25 درصدی،  1500 تومان تعيین شده و  نرخ سایر مسیرها و شهرک های اقماری بر اساس بعد مسافت همان  35 درصد افزایش است.

به گفته وی در حال حاضر دفترچه نرخ کرایه های ناوگان حمل و نقل عمومی در دست رانندگان ناوگان قرار گرفته و هم چنین جهت اطلاع شهروندان  این دفترچه در سایت سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه بارگذاری شده و بزودی نیز از طریق بیلبردهای شهری  اطلاع رسانی می شود.

معاون سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد:  اگر رانندگان به غیر از نرخ های مصوب ، مبلغی اضافی از مسافران اخذ کنند مسافران می توانند با تماس با شماره 137 شهرداری و یا شماره 32331910 این افزایش خودسرانه را گزارش دهند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات