‎دیدار سرپرست شهرداری ساری و نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی

‎دیدار سرپرست شهرداری ساری و نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی

‎به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، عصر چهارشنبه، جواد طالبی سرپرست شهرداری ساری و علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در دفتر شهردار دیدار و گفتگو کردند.

‎در این دیدار بابایی کارنامی ضمن تبریک انتصاب طالبی به عنوان سرپرست شهرداری ساری گفت: از این انتصاب حمایت میکنم و امیدوارم سرپرست جدید شهرداری ساری در این مسیر موفق باشد.

‎وی افزود: تکمیل پروژه های نیمه کاره  و خدمت رسانی بهتر به شهروندان اولویت فعالیت های شهرداری قرار گیرد.

‎بابایی کارنامی ادامه داد:شهرداری بدور از هر حاشیه فقط فضای کار و تلاش و خدمت رسانی است و همه ما باید به مدیریت شهری در این مسیر یاری برسانیم.

‎جواد طالبی سرپرست شهرداری ساری نیز در این جلسه ضمن قدردانی از حمایت بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از توانمندی های درون سازمانی و خلاقیت های کارکنان مجموعه شهرداری در تمام بخش ها مورد استفاده قرار می گیرد.

‎وی افزود: مرکز استان مملو از ظرفیت ها و استعدادهای متنوع و متعدد است که لازم است باور کنیم که در سایه سخت کوشی، تلاش، همدلی و تعامل، می توان گام های موثری در مسیر رشد، توسعه و آبادانی شهر برداشت.

سرپرست شهرداری ساری به استفاده از تمام توانمندی داخلی و امکانات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری در راستای توسعه خدمت رسانی در حوزه های عمرانی اشاره کرد و گفت: سازمان عمران فعالیت های عمرانی خود را گسترش می دهد و حتما با برنامه ریزی دقیق از امکانات این سازمان استفاده بهینه خواهد شد.

‎طالبی تاکید کرد:امیدواریم با حمایت مسولان مسیر توسعه ساری هموارتر شود

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات