تلاش دوچرخه سوار ایرانی به عنوان سفیر حامی محیط زیست

تلاش دوچرخه سوار ایرانی به عنوان سفیر حامی محیط زیست

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست کردستان،  عزیززاده یک فعال اجتماعی است، او صرفاً با رکاب زدن دوچرخه تاکنون به ۷۰ کشور جهان سفر کرده است و در راستای ترویج و تبلیغ فرهنگ محیط زیستی در کشورهای سفر کرده با مسوولان محیط زیستی، لشکری، کشوری و فرهنگی نهال کاشته است.

عزیززاده سفیر صلح و دوستی است، او را به نام دوچرخه‌سوار جهانگرد هم می‌شناسند، با کاشت نهال پیام دوستی، آرامش، برادری و برابری می‌آفریند.

این فعال مدنی هدف خود را از جهانگردی، اشاعه فرهنگ محیط زیست سالم عنوان می‌کند که پایه‌های اقداماتش و فرهنگ‌سازی در این راه با اهتمام و کوشش کرده است.

عزیززاده با شعار احیای دریاچه ارومیه، حمایت از آبزیان، حمایت از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و کودکان سرطانی، حمایت از خلیج فارس و کاهش آلودگی، درخت می‌کارد و امیدوار است تا در سفرهای اروپا، آسیا و آمریکای جنوبی بتواند سفیر شایسته‌ای برای مردم  ایران و جهان باشد.

او امروز به‌اتفاق فریبا رضائی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کردستان، رییس روابط عمومی، فرمانده یگان حفاظت، رییس اداره آموزش و پژوهش و معاون اداره شهرستان سنندج چند اصله نهال درخت مو را در محدوده این اداره کل کاشتند.

درپایان مراسم به پاس تلاش های زیست محیطی و اشاعه حفاظت از انفال الهی و درختکاری و همچنین به عنوان سفیر صلح و دوستی در دنیا با اهداء لوح سپاس از سوی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کردستان مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.

کرامت عزیززاده اهل آستارا در استان گیلان است، به عشق کشور ایران ۱۸ سال است که درخت می‌کارد و تاکنون با رکاب زدن در نقاط مختلف ایران و کشورهای سفر کرده بیش از ۴۰ هزار اصله درخت کاشته است.
لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات