احداث تقاطع زندگی براساس مطالبات شهروندان مشهدی

احداث تقاطع زندگی براساس مطالبات شهروندان مشهدی

احداث تقاطع زندگی براساس مطالبات شهروندان مشهدی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، محمدرضا حیدری در حاشیه مراسم بهره‌برداری از فاز اول تقاطع غیرهمسطح زندگی در انتهای بلوار مصلی و امتداد بزرگراه غدیر گفت: خداوند متعال را بابت الطاف و کمک‌هایی که به مدیریت شهری در دوره پنجم ارزانی داشت تا بتوانیم در جوار مضجع شریف امام رضا علیه السلام بخشی از مشکلات مردم و شهروندان لایق مشهد الرضا را برطرف نماییم شاکر و سپاسگزاریم.

وی افزود: در راستای شعار و برنامه شورای پنجم در خصوص توسعه متوازن و عدالت محور، پروژه تقاطع غیرهمسطح زندگی که مقوم توسعه برای حاشیه شهر خواهد بود در دستور کار قرار گرفت و فاز اول آن امروز افتتاح و فاز بعدی نیز ظرف دو ماه آینده به بهره برداری می رسد. تکمیل این پروژه می‌تواند خدمات حمل و نقلی مناسبی به شهروندان و شهرک‌‎های شیرین، شهید رجایی و شهید باهنر ارائه دهد بخش بسیار زیادی از مشکلات رفت و آمد و مردم حل و فصل خواهد شد.

وی اعتبار این پروژه را ۱۲۰ میلیارد تومان بیان کرد و افزود: اجرای این پروژه سنگین با سرعت عمل و دقت در زمان اجرا جای خود دارد اما نکته بسیار مهم در این پروژه مدیریت و رفع معارضات و مشکلاتی بود که در خصوص خطوط انتقال سازمان‌های خدمات‌رسان برای پروژه وجود داشت. این مسائل کار را سخت کرده بود و از شهردار مشهد، معاونت عمران و حمل و نقل و همه دست اندرکاران پروژه و همکاران خودم در شورای شهر بابت اقدامات مفید در این پروژه تشکر می‌کنم.

حیدری تاکید کرد: این تقاطع از پروژه‌هایی بود که براساس خواست مردم احداث شد. از ابتدای شروع به کار شورای پنجم اجرای این تقاطع مطالبه همیشگی مردم بوده و مطالبه مردم به کمیته نظارتی و سپس به شورا رسیده و در شورا مصوب و به شهرداری ابلاغ شد. شهرداری نیز همت کرده این پروژه را تقدیم مردم کرده و امیدواریم مورد قبول مردم باشد. ما به عنوان منتخبین مردم در ماه‌های پایانی عمر شورای پنجم از همراهی و مشارکت مردم تقدیر و تشکر کرده امیدواریم مسیر توسعه و تلاش برای کاهش نابرابری ها در مناطق کم برخوردار در آینده نیز ادامه داشته باشد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات