مردم با پرداخت به موقع...

مردم با پرداخت به موقع...

با تقدیر از  مدیرکل امور مالیاتی استان در جلسه شورای اسلامی شهریزد، بر نقش مؤثری که مردم با پرداخت به موقع مالیات می توانند در اداره امور شهر ایفا کنند، تأکید شد.

در سیصد و بیست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر یزد که امروز پنجم خردادماه برگزار شد،  با اهداء لوحی، از مدیرکل امور مالیاتی استان، تجلیل به عمل آمد و از تلاشهای وی در راستای توسعه و آبادانی شهر میراث جهانی تقدیر شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد در این لوح که به امضاء شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر یزد رسیده، آمده است دستیابی به رشد اقتصادی، توزیع عادلانه ثروت و درآمد، ایجاد امنیت پایدار، حفظ منابع و احساس مسئولیت در قبال نسل های آینده از جمله وظایف مهمی است که مدیران، در نظام جمهوری اسلامی بر عهده داشته و همواره برای تحقق آنها در تلاش و تکاپو بوده اند.

شهردار یزد در این جلسه گفت: بعد از تصویب قانون مالیات بر ارزش افزوده که در واقع اختصاص سه درصد از عوارض دریافتی به شهرداری ها است، نقش سازمان امور مالیاتی و ادارات کل استانی برای تأمین منابع مورد نیاز شهرداری ها را نقش حیاتی و مهم دانست.

عزیزی با اشاره به حضور علی خورشیدی به عنوان مدیر کل امور مالیاتی استان یزد اظهار داشت: حضور آقای خورشیدی باعث شد، یک انرژی مضاعفی در مجموعه به وجود بیاید و با تلاشی که انجام دادند کمک زیادی به تحقق اهداف و برنامه های ما در مدیریت شهری کردند، به نحوی که وصولی یا پرداختی عوارض ناشی از مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری یزد در سال 99 چیزی حدود 85 درصد افزایش داشت که هم در تحقق بودجه ما تأثیر گذاشت و هم در سالی که مسائل و مشکلات اقتصادی زیادی وجود داشت، برای ما بسیار ارزشمند و حائز اهمیت بود.

وی با توجه به اینکه افزایش یک درصدی عوارض سهم شهرداری ها در قانون بودجه مطرح شده، اظهار امیدواری کرد: در سال 1400 سهم شهرداری یزد هم از این موضوع افزایش پیدا کند.

شهردار یزد همچنین ادامه داد: ما باید بر نقش مؤثری که در حقیقت مردم، صنایع یا تجار با پرداخت به موقع مالیات می توانند در اداره امور شهر داشته باشند تأکید کنیم.

عزیزی افزود: مردم باید بدانند که بخشی از پول مالیاتشان بر می گردد و در توسعه امور شهر  و مدیریت شهری استفاده می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات